تجربیات یک ادمین از خرید فالوور اینستاگرام



خرید فالوور اینستاگرام موجب میشود که تعداد دنبال کننده‌های یک صفحه اینستاگرامی در بازه زمانی بسیار کوتاه به شدت افزایش پیدا بکند اما سوالات زیادی درباره نحوه خرید ، راست بودن این نوع فالوور ها همچنین کیفیت و فیک نبودن این فالوورها وجود دارد به همین منظور ما قصد بررسی تجربیات ادمین‌ها از خرید فالوور اینستاگرام را داریم تا بدانیم آیا خرید فالوور اینستاگرام فعالیتی هوشمندانه محسوب می‌شود یا می‌تواند به پیج ما آسیب برساند.

یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در سطح جهانی که امروزه توانسته است بسیار سر و صدا بکند اینستاگرام می‌باشد اینستاگرام اولین بار در سال ۲۰۱۲ وارد عرصه جهانی شد این برنامه فضای بسیار مناسبی برای آپلود محتواهای تصویری می‌باشد البته شما می‌توانید محتواهای متن خود را در قالب تصویر و یا کپشن در زیر پست خود قرار دهید .

 

امروز اینستاگرام برای بسیاری از افراد فرصت‌های شغلی مناسبی را مهیا کرده است به همین علت در زمینه با اینستاگرام مشاغل مختلف توانسته اند درآمدهای بالایی را کسب بکنند برای مثال مشاغلی همچون ادمین اینستاگرام و بلاگری در این راستا ایجاد شده اند ادمین‌های اینستاگرام یکی از مهم‌ترین وظایف را در این فضا بر عهده دارند ادمین‌ها انواع مختلفی دارند همچون ادمین بلاگری ، تولید محتوا ، ادمین فروش ، ادمین پاسخ دهی به دایرکت‌ها و.. را انجام می دهند .

 

یکی از وظایف مهم برخی از ادمین‌ها تولید محتوا و افزایش تعداد فالوورها می‌باشد همانطور که می‌دانید در فضای اینستاگرام مهم‌ترین اصل افزایش تعداد فالوور می‌باشد،

با توجه به رقابت سنگینی که مابین صفحه‌های مختلف اینستاگرامی در جهت افزایش فالوور و همچنین ورود به اکسپلور وجود دارد افزایش تعداد فالوور فرایندی زمانبر و پروسه دشوار محسوب می‌شود؛ یکی از فعالیت‌های مناسب و بسیار ساده برای افزایش تعداد فالوور در بازه زمانی کوتاه توسط ادمین‌ها خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد.

 

خرید فالوور اینستاگرام موجب میشود که تعداد دنبال کننده‌های یک صفحه اینستاگرامی در بازه زمانی بسیار کوتاه به شدت افزایش پیدا بکند اما سوالات زیادی درباره نحوه خرید ، راست بودن این نوع فالوور ها همچنین کیفیت و فیک نبودن این فالوورها وجود دارد به همین منظور ما قصد بررسی تجربیات ادمین‌ها از خرید فالوور اینستاگرام را داریم تا بدانیم آیا خرید فالوور اینستاگرام فعالیتی هوشمندانه محسوب می‌شود یا می‌تواند به پیج ما آسیب برساند .

 

تجربیات یک ادمین از خرید فالوور اینستاگرام

 

خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

فالوور اینستاگرام مهم‌ترین رکن و اساس پیشرفت پیج‌های اینستاگرامی محسوب می‌شود به عبارتی این فالوورها هستند که پیج‌های شما را مابین افراد معروف‌تر کرده و محبوبیت شما را افزایش می‌دهند ، فالوورها هستند که موجب افزایش نرخ تعامل پیج شده و همچنین فروش محصولات شما را افزایش می‌دهند، این فالوورها هستند که زمینه ورود شما به اکسپلور را مهیا می‌کنند و در نتیجه این فالوورها هستند که موجب دیده شدن و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر میشوند. 

 

تلاش پیوسته و تولید محتوای با کیفیت همراه تبادل ها و حمایت های مستمر همچنین داشتن محصولات عالی و اورجینال همراه ایده های نوین بدون داشتن فالوور نمی‌تواند موجب رشد شما شود با توجه به اهمیت و ارزش فالوورها افزایش آن می‌تواند به نقطه قوت شما تبدیل شده و مسیر رشد شما را آسان‌تر کند اما افزایش فالوور کار ساده‌ای نیست بلکه می‌تواند بسیار زمانبر بوده و گاهی اوقات بدون نتیجه باشد پس راه چاره چیست چگونه می‌توان با کمترین دردسر همراه با بازدهی بالا تعداد فالوورهای خود را افزایش داد؟

 

طبق نظرسنجی‌ها و همچنین گزارش‌هایی که انجام شده بر اساس تجربیات ادمین‌ها می توان متوجه شد که افزایش تعداد فالوورها بعد از یک مدتی بسیار دشوار می‌شود و حتی می‌تواند تعداد این فالوورها ثابت بماند در حالی که این پایان کار نیست چرا که سایر پیج‌ها و صفحات وجود دارند که بسیار قدرتمندتر و حاوی فالوورهای بالا هستند اما چگونه می‌توان به این تعداد از فالوور دست یافت ؟

 

یکی از بزرگترین نقاط مشترکی که مابین تجربیات ادمین‌ها در مسیر افزایش فالوور دیده می‌شود کمک گرفتن از خدمات خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌باشد ، علاوه بر ادمین‌ها سایر افراد همچون اینفلوئنسرها و افراد معروف نیز در نقاطی از مسیر پیشرفت خود از خرید فالوور اینستاگرام کمک گرفتند و حتی همچنان این خرید ادامه دارد این افراد اظهار داشتند که خرید فالوور اینستاگرام واقعی می‌تواند بسیار بازدهی بالایی برای صفحات داشته و همچنین به سرعت نرخ افزایش فالوور را بیشتر کند.

 

خرید فالوور اینستاگرام به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که در طی آن شما از طریق وب سایت‌های برتر و برجسته گوگل خدمات مورد نیاز خود را ثبت و به همان تعدادی که ثبت کرده‌اید فالوور دریافت می‌کنید خرید فالوور اینستاگرام یکی از مطرح‌ترین روش‌ها و رایج‌ترین فعالیت‌ها در زمینه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام شمرده می‌شود اما بایستی به این مورد توجه کنید که فالوورها خود به دسته‌های متنوعی تقسیم بندی می‌شوند، در حالت کلی فالوورها به دو دسته فیک و واقعی تقسیم بندی می‌شود اما طبق گزارش‌های موجود در رابطه با ادمین‌ها پیشنهاد آنها خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌باشد.

 

دلیل خرید فالوور اینستاگرام توسط ادمین ها چیست ؟

دلیل خرید فالوور اینستاگرام

 

با اینکه خرید فالووری اینستاگرام امروزه به یکی از فرایندهای رایج و معمول تبدیل شده اما قصد بررسی دقیق و حرفه‌ای علل خرید فالوور اینستاگرام چه توسط افراد معمول چه توسط و بلاگر ها و افراد معروف به ویژه ادمین ها را داریم.

 

در حالت کلی می‌توان اینستاگرام را به یک فروشگاه عظیم شباهت داد که این فروشگاه بزرگ باعث ایجاد مشاغل فراوان برای افراد و همچنین بستر مناسب برای درآمدزایی محسوب می شود که ضمن کسب درآمد می توان همزمان بسیاری از نیاز های خود همچون خرید محصولات را برآورده ساخت .

 

بر اساس آمارهای موجود حدود ۴۱۵ هزار پیج فروشگاهی در زمین اینستاگرام فعالیت می‌کنند و این ارقام نشان دهنده فرصت شغلی مناسب در بستر اینستاگرام را ثابت می‌کند اما فعالیت در اینستاگرام و همچنین کسب درآمد نیاز به مشتری دارد مشتری‌های اینستاگرامی در واقع همان فالوورهایی هستند که یک پیج را دنبال می‌کنند بسته به تعداد فالوورها میزان فروش و همچنین کسب درآمد در پیج‌ها مختلف می باشد .

 

و این آمار با تعداد فالوور ارتباط مستقیم دارد هرچه تعداد فالوورهای یک پیج فروشگاهی بالا باشد به همان میزان می‌تواند فروش بیشتری را نیز تجربه کند بر اساس تجربیات ادمین‌هایی که در پیج‌های فروشگاهی فعالیت داشته اند می توان فهمید که راحت ترین راه برای افزایش تعداد مشتریان کمک گرفتن از خدمات خرید فالوور اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام می باشد ، چرا که در بازه زمانی بسیار کوتاه تعداد افراد بیشماری شما را دنبال خواهند کرد که همین مورد موجب افزایش تعداد مشتریان می‌شود .

 

علاوه بر فروش محصولات می‌توان با افزایش تعداد فالوور از طریق تبلیغات کسب درآمد انجام داد بر اساس تجربیاتی که ادمین‌ها ارائه داده اند می‌توان به این نکته پی برد که هر چقدر تعداد فالوور افزایش پیدا بکند افراد می توانند از این روش به سرعت به درآمد برسند خرید فالوور اینستاگرام با کیفیت می تواند این کاربران را در رسیدن به اهدافشان کمک کند .

 

از نظر ادمین ها کدام نوع فالوور برای خرید مناسب تر است ؟

مطمئناً اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام از وب سایت‌های برتر باشید با انواع مختلف فالوورها با اسامی گوناگون روبرو شدید و برای شما نیز سوال پیش آمده که کدام یک از این فالوورها برای بیزینس شما مناسب‌تر است اما برای پاسخ دهی به این سوال بایستی نظر ادمین‌های مختلف که تجربه خرید از وب سایت‌ها و انواع فالوورهای مختلف داشتند را بررسی کنیم.

 

مهمترین دسته‌بندی که ادمین‌ها برای خرید فالوور اینستاگرام انجام دادند دو دسته کلی فالوورهای فیک و فالوورهای واقعی می‌باشد فالوورهای واقعی با اسامی گوناگون شناخته می‌شوند همچون فالوور فعال ، فالوور پاپ آپ ، فالوور واقعی ایرانی ، فالوور واقعی خارجی و... اما که تفاوتی ما بین فالوور واقعی و فیک وجود دارد ؟

 

بر اساس گفته ادمین‌ها و همچنین اطلاعات موجود فالوورهای فیک به فالوورهایی گفته می‌شود که توسط افراد واقعی اداره نمی‌شوند و اکثر اوقات توسط برنامه نویسان به صورت عمده ایجاد می‌شوند این فالوورها می‌توانند توسط ربات‌ها نیز ایجاد شده و به پیج اضافه شوند فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در پیج نخواهند داشت و هیچ تاثیری بر افزایش تعامل‌ها همچون لایک، سیو ، شیر و کامنت اینستاگرام نخواهند داشت تنها کاربردی که این فالوورها افزایش ارقام فالوور می‌باشد در نتیجه افرادی که تنها به دنبال افزایش رقم فالوور خود بدون فعالیت هستند می توانند از این فالوور ها استفاده کنند .

 

دسته مهم در فالوورها که اکثر ادمین‌ها پیشنهاد ویژه‌ای به خرید این فالوورها دارند فالوورهای واقعی می‌باشد فالوورهای واقعی توسط افراد واقعی ایجاد شده و اداره می شوند این فالوورها برخلاف فالوورهای فیک تعامل بالایی دارند و از آنجایی که بر اساس میل و سلیقه خود صفحات اینستاگرامی را دنبال می‌کنند در افزایش تعامل پیج نقش دارند و همچنین می‌توانند در افزایش نرخ فروش محصولات نیز تاثیرگذار باشند به عبارتی فالوورهای واقعی از طریق تبلیغات گسترده‌ای که توسط وب سایت‌های بزرگ انجام می‌شود وارد صفحات شما می‌شوند و آن را دنبال کرده و از پست و محتواهای منتشر شده استفاده می‌کنند .

 

نحوه تشخیص فالوور های فیک و واقعی و نشانه های آن 

فالوورهای فیک و واقعی از لحاظ ظاهری نیز تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند اما می توان از طریق نشانه هایی فالوور های فیک و واقعی را نیز تشخیص داد .

 

فالوورهای فیک برخلاف فالوورهای واقعی اکثراً آیدی‌های نامشخص همچنین ناخوانا دارند در حالی که فالوورهای فیک به دلیل اینکه توسط اشخاص واقعی اداره می‌شوند نام‌ها و آیدی‌های متناسب دارند ،همچنین به صورت عمده فالوورهای فیک هیچگونه پروفایلی ندارند در حالی که فالوورهای واقعی در اغلب موارد پروفایل‌ها و عکس‌های متناسب دارند .

 

یکی دیگر از نشانه‌های کمک کننده برای تشخیص فالوور فیک نگاه کردن به تعداد دنبال کننده‌ها و دنبال شوندگان می‌باشد معمولاً پیج‌های فیک اختلاف زیادی مابین دنبال کنندگان و دنبال شوندگان وجود دارد و عدم همخوانی این دو مورد به ویژه اینکه تعداد دنبال شوندگان بیشتر از تعداد دنبال کننده ها می باشد نیز می تواند نشان از فیک بودن پیج داشته باشد .

 

ممکن است پیج‌های بزرگ همچون اینفلوئنسرها افراد معروف نیز از فالوورهای فیک استفاده کنند اما پیشنهاد ادمین‌ها کمک گرفتن از فالوورهای واقعی می‌باشد چرا که بر اساس الگوریتم اینستاگرام تعامل اهمیت بالایی دارد و هر چقدر که یک پیج بتواند تعداد تعامل بالایی از دنبال کننده‌های خود را کسب بکند شانس ورود به صفحه اکسپلور را خواهد داشت .

 

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانند در تشخیص فالوور فیک بسیار کمک کننده باشد توجه کردن به قسمت بیو می‌باشد بخش بیو اینستاگرام در واقع قسمتی می‌باشد که افراد در آنجا اطلاعاتی درباره خود همچون محل سکونت سن تاریخ تولد رشته تحصیلی خود را قرار می‌دهند ولی اکثر اکانت های فیک بیو ندارند .

 

مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ؟

با توجه به تاکید ادمین‌ها برای خرید فالوور اینستاگرام و لزوم فالوورها برای پیج قصد داریم مزایای خرید فالوور اینستاگرام را از نظر ادمین ها بررسی کنیم.

 

یکی از مزایای مهم خرید فالوور اینستاگرام از نظر ادمین‌ها برای پیج افزایش یکباره و سریع تعامل اکانت می‌باشد به عبارتی با خرید فالوور اینستاگرام تعداد افراد حقیقی در پیج بیشتر می شود و همین مورد اولین گام در افزایش ریچ، ایمپرشن، انگیجمنت و سایر فاکتور های مهم اینستاگرام میشود.

 

از نظر ادمین‌ های فروش یکی از فاکتورهای مهم برای فروش بیشتر جلب اعتماد کاربران می‌ باشد به عبارتی شما زمانی می‌توانید در فضای اینستاگرام محصولات خود را بفروشید که ابتدا بتوانید اعتماد کاربران خود را به دست آورید جلب اعتماد کاربران در اولین قدم با تعداد فالوورها انجام می‌گیرد به عبارتی یکی از فاکتورهای مهم برای اعتماد کردن به یک پیج تعداد فالوور بالای آن می‌باشد ، و کاربران جدید با نگاه کردن به تعداد دنبال کننده ها اعتماد می کنند در نتیجه خرید فالوور اینستاگرام با محیا کردن این مورد باعث افزایش تعداد فروش می‌شود .

 

در فضای اینستاگرام رسیدن به تعداد فالوور بالا تنها با تولید محتوا و یا حمایت کردن انجام نخواهد شد چرا که تعداد بسیار زیادی از پیج‌های اینستاگرامی وجود دارند که تنها به تولید محتوا تکیه کردند و با گذر مدت زمان طولانی هنوز رشد چشمگیری نداشتند در نتیجه علاوه بر روشهای طبیعی باید از سایر مسیر ها همچون خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغات نیز کمک بگیرید در میان روش‌های گفته شده بهترین روش از نظر ادمین‌ها کمک گرفتن از خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد اما علت اینکه ادمین‌ها مابین تبلیغات و خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می‌کنند چیست ؟

 

یکی از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب خرید فالوور اینستاگرام و برتری آن بر تبلیغات می‌باشد قیمت مناسب این روش می باشد گرچه روش تبلیغات می‌تواند بازدهی بالایی به همراه داشته باشد ولی با توجه به هزینه‌های بسیار بالایی که دارند انجام آن برای بسیاری از پیج‌ها به ویژه برای اکانت‌های نوپا دشوار می‌باشد در نتیجه خرید فالوور اینستاگرام به دلیل قیمت متناسب و همچنین کیفیت بالا در صدر جدول قرار دارد.

 

مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام

 

نشانه های وب سایت مناسب برای خرید فالوور اینستاگرام از نظر ادمین ها

قبل از اینکه اقدام به خرید فالوور اینستاگرام بکنید بهتر است که ابتدا بر اساس نشانه‌هایی اعتبار وب سایت را سنجیده و سپس اقدام به خرید کنید بر اساس تجربه ادمین ها یکی از مواردی که می تواند نشان از اعتبار وب سایت داشته باشد اطلاعات تماس و پشتیبانی وب سایت  می باشد ، وجود پشتیبانی در وب سایت ها و کمک این افراد در زمینه فروش نشان از معتبر بودن وب سایت دارد .

 

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نشان از اعتبار وب سایت داشته باشد وجود نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد این نماد همانند گواهی می‌باشد که به وب سایت‌های معتبر داده می‌شود و در صورت بروز مشکل افراد می‌توانند به سرعت مشکل خود را پیگیری کنند ، نماد اعتماد الکترونیک یا همان اینماد نماد آبی رنگ دارد که اکثرا در قسمت پایین صفحه در بخش اطلاعات تماس قرار می گیرد شما می توانید با دیدن این نماد به وب سایت اعتماد کرده و خرید خود را ثبت کنید .

 

قسمت نظرات نیز می‌تواند شما را در خریدتان راهنمایی و کمک کند شما می‌توانید با مراجعه به صفحه رضایت کاربرانی که قبلاً از این وب سایت خرید داشته اند اطلاعات بیشتری نیز کسب کرده و خرید ایمن داشته باشید.

 

بر اساس تجربیات ادمین‌ها یکی دیگر از مواردی که نشان از اعتبار وب سایت دارد نماد https در دامنه می‌باشد این نماد نشان از آن دارد که این وب سایت جعلی نیست و می توان به آن اعتماد کرد .

 

چک کردن دامنه برای اعتبار وب سایت الزامی می باشد شما برای اینکه خرید مطمئن داشته باشید ابتدا باید دامنه وب سایت مد نظر و نام برند را در قسمت جستجو گوگل سرچ کنید اگر این وب سایت و دامنه آن در رتبه اول قرار گرفت نشان دهنده اعتبار وب سایت می باشد .

 

نتیجه گیری 

برای اینکه بتوانید در فضای اینستاگرام و سایر برنامه ها موفق شوید ابتدا باید کاربران خود را افزایش دهید ، چرا که حتی اگر تولید محتوای با کیفیت با تمام اصول را انجام دهید بدون داشتن کاربر هیچ فایده ای نخواهد داشت ، افزایش کاربر در فضای اینستاگرام به کمک خرید آن بسیار کمک کننده می باشد و هر فردی می تواند به راحتی در هر سطحی خدمات مورد نیاز خود را تحویل کرده و به سرعت پیشرفت کند شما نیز می توانید برای سریع تر کردن رشد خود در اینستاگرام از این خدمات استفاده کنید .

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024