آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان بازداشت شد



دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
علی رنود دبیر مجمع مطالبه‌گران خوزستان پس از مراجعه به دادسرای امیدیه بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علی رنود دبیر مجمع مطالبه‌گران خوزستان روز چهارشنبه پس از مراجعه به دادسرای امیدیه بازداشت شد.

 

علی رنود از جمله افرادی بوده است که در پرونده طرح تفضیلی شهرداری امیدیه نسبت به این طرح معترض بود و طبق پیگیری خبرنگار ما بازداشت اخیر دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان بی ارتباط به پرونده امیدیه نبوده است.

 

داوود مدرسیان، معاون سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز و فعال رسانه‌ای در واکنش به بازداشت علی رنود با انتشار پستی در پلتفرم ایکس گفت: بازپرس پرونده بدون اینکه به وی یا همراهش توضیح دهد و وثیقه یا چیزی بخواهد تا عصر او را دادسرا نگه داشته و غروب به زندان منتقل شد.‏

 

وی افزود: از دیشب با برخی مسئولین دادگستری استان و استانداری و امنیتی صحبت کردیم و پیگیر بودیم. دیشب آخر وقت، به ما گفتن برای آقای رنود، قرار وثیقه صادر شده. صبح پیگیر باشید. جناب دهقان رئیس دادگستری امروز قول پیگیری داد و گفت به دادستانی امیدیه دستور دادم ولی هیچگونه همکاری صورت نگرفت.

 

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مدرسیان ادامه داد: بازداشت آقای رنود به این شکل و در آخروقت اداری هفته و سپس وعده همکاریِ مسئولین دادگستری خوزستان اما عدم همکاری عملی آنها، هیچ توجیهی ندارد و آقایان باید پاسخگوی این رفتارشان باشند، اگر نیاز باشد مسائل بیشتری را به مردم اعلام می‌کنیم.

 

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------