آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

واکنش‌ها به اظهارات جنجالی یک روحانی درباره تهمت زدن به مخالفان



واکنش‌ها به اظهارات جنجالی یک روحانی درباره تهمت زدن به مخالفان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
در عربستان، سرانه مصرف گوشت ۲۰ کیلو و در ایران ۲ کیلو است.

اظهارات یک روحانی که می‌گوید «تهمت‌زدن به مخالف ولایت فقیه برای کاری هم که نکرده، مجاز است» در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و واکنش بسیاری از چهره های سیاسی شد.

 

واکنش فرزند آیت‌الله خوشوقت به اظهارات جنجالی یک روحانی

خبرآنلاین نوشت: فرزند آیت‌الله خوشوقت به اظهارات یک معمم که جمله‌ای را به آیت‌الله نسبت می‌دهد مبنی بر اینکه علیه مخالف ولی فقیه می‌توان حتی کار انجام نشده (تهمت‌زدن دروغین!) را هم نسبت داد!  واکنش تندی نشان داد.

 

حسین خوشوقت در توییتی نوشت؛ این آخوند بی سواد که نوچه یکی از مخالفان آیت الله خوشوقت (ره) است به ایشان نسبت ناشایست بی سندی داده است. ما و هیچ یکی از شاگردان و همراهان ایشان چنین گفته خلاف عقل و شرعی را از آن عالم ربانی سراغ نداریم . مبادا بازجوها و و توپخانه های رسانه ای فریب این دروغ های رسوا را بخورند.

 

واکنش‌ها به اظهارات جنجالی یک روحانی درباره تهمت زدن به مخالفان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

 

منطق یزید!

احمد زیدآبادی هم نوشت: فیلمی از فردی معمم انتشار یافته است که می‌گوید: هر کس که مقابل فقیه حاکم ایستاد، می‌توان کارهایی را که نکرده نیز به او نسبت داد. یعنی بهتان به او مباح است! این نوع ادعاها ریشهٔ هر نوع مدنیت و اخلاق و دیانت را می‌سوزاند و خاکستر می‌کند. دقیقاً این منطق یزید است. بر همین مبنا نسبت کفر به حسین دادند و سرش را بریدند.

 

عباس عبدی نیز نوشت: این که یک روحانی حکومتی، تهمت زدن به مخالفان ولایت فقیه را مجاز و ضروری بداند، فرقی ندارد که باسواد باشد یا بیسواد، از قول آقای خوشوقت بگوید یا از قول دیگران، در هر حال به پای حکومت است و اگر صریحا با او برخورد نکنند به معنای این است که همه اتهاماتشان علیه مخالفان دروغ محض است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------