شماره دامپزشکی شبانه روزی - آدرس و تلفن بیمارستان دامپزشکی در تهران



دامپزشکی شبانه روزی

 

دامپزشکی شبانه روزی یک مرکز ارائه خدمات پت به صورت 24 ساعته است که با در اختیار داشتن کادر مجرب و متخصص میتواند در هر ساعت از شبانه روز خدمات با کیفیتی ارائه دهد. ذخیره داشتن شماره دامپزشکی در تلفن همراه برای صاحبان پت میتواند یک امر ضروری و بسیار مهم باشد، زیرا خطرات و مشکلاتی وجود دارد که در صورت عدم پیگیری به موقع میتواند سلامت پت دلبندتان را با مشکل روبرو کند. در ادامه به نکات مهم و کلیدی خاصی اشاره می کنیم که بتوانید یک دامپزشکی با کیفیت را با دیگر مراکز که کیفیت قابل قبولی ندارند مقایسه و بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

شماره دامپزشکی شبانه روزی

 

یک دامپزشکی شبانه روزی چه خدماتی ارائه می دهد؟

دامپزشکی شبانه روزی به بررسی و تشخیص بیماری انواع حیوانات خانگی و اهلی می پردازد، طبیعتا تمام حیوانات خانگی حتی سالم ترین ها نیاز است که به صورت ماهانه و مرتب تحت کنترل دامپزشک باشند که به همین منظور پیدا کردن یک مجموعه مناسب برای انجام امور پزشکی تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مردم شده است.

 

توجه داشته باشید که بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی باید به صورت مداوم در تمامی بخش ها امکان ارائه خدمات به بهترین شکل را داشته باشد، به همین منظور شما می توانید با جستجو درباره بهترین بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی و یا استفاده از تجربیات دیگران اقدام به انتخاب یک مرکز درمانی مناسب حیوانات کنید. در کنار همه این موارد نیاز است که شما اطلاعات لازم درباره یک بیمارستان دامپزشکی که امکان ارائه بهترین خدمات پزشکی دارد را داشته باشید.

 

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی باید خدمات گسترده ای در تمامی بخش ها اعم از:

متخصص بخش داخلی

حیوانات برخلاف انسان ها، توانایی بیان کردن درد و ناراحتی خود را ندارند که به همین منظور باید به صورت دوره ای و منظم تحت نظر و درمان دامپزشک باشند تا اگر مورد مشکوکی در آن ها مشاهده شد اقدام به آغاز تشخیص و درمان آن کنند.

 

پت شاپ و داروخانه مجزا

داشتن یک داروخانه مجهز یکی از اصلی ترین بخش دامپزشکی است، به این منظور که فراهم کردن داروی مناسب برای حیوانات مقداری دشوار بوده و روند درمان را به تاخیر می اندازد، اما اگر یک بیمارستان دامپزشکی از داروخانه مجهز برخوردار باشد تا حد زیادی دغدغه صاحبان پت را کاهش میدهد.

 

انجام امور سونوگرافی و اکو قلب

گاهی برای تشخیص برخی از بیماری ها نیاز است که از حیوان سونوگرافی و اکو قلب گرفته شود که اگر بیمارستان به این امکانات مجهز باشد، روند درمان را تسریع می بخشد.

 

دامپزشکی شبانه روزی تهران

 

متخصص جراح

جراحی حیوان یک امر بسیار مشکل و دشوار است که نیازمند متخصص ماهر است، به این دلیل که جراحی بدون امکانات بیهوشی امکان پذیر نیست و بیهوشی ریسک بسیار بالایی دارد که اگر با دقت انجام نشود، برای حیوان بسیار خطرناک و زیان بار است. متخصص جراح باید توانایی جراحی بافت نرم، بافت سخت و همچنین جراحی اعصاب را داشته باشد که به همین دلیل انتخاب دامپزشکی مناسب، اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

بخش پانسیون و بستری

در برخی مواقع صاحبان حیوانات ممکن است برای مدت کوتاهی حیوانات خود را تنها بگذارند. به همین منظور بیمارستان دامپزشکی باید امکان ارائه پانسیون به صورت شبانه روزی داشته باشد که صاحبان حیوانات بتوانند با خیال راحت در محیطی امن و بهداشتی حیوان خود را بستری کنند. همچنین مسئول بستری باید به صورت مرتب از حیوان عکس و فیلم ارسال کند.

 

آرایشگاه

انجام امور اصلاح و شستشو یکی از امکانات تاثیرگذار در انتخاب دامپزشکی است. علاوه بر اینکه در زیبایی حیوان تاثیر بسیار می گذارد، ممکن است برای عمل جراحی موهای نقاطی از بدن تراشیده شود که به همین منظور وجود آرایشگاه و همچنین آرایشگر ماهر کمک بسیار زیادی به جراح می کند.

 

انجام امور واکسیناسیون

واکسینه کردن حیوانات یکی از مهم ترین مسائلی است که در سلامت و کیفیت زندگی حیوانات تاثیر زیادی میگذارد، به همین دلیل نیاز است که به صورت مرتب و دوره ای انجام شود. تشخیص واکسن مناسب برای نوع بیماری و پیشگیری کردن از آن اهمیت بسیاری دارد و دامپزشک باید دانش مناسب برای تجویز واکسن را داشته باشد. واکسن های مختلفی برای سگ ها (مانند واکسن دیستمپر، هاری، هپاتیت، چندگانه، پاروا ویروس، پارا آنفولانزا و لپتوپیروز) و گربه ها (هاری و چندگانه) وجود دارد که باید توسط دامپزشک تشخیص و تزریق شود.

 

صدور شناسنامه و گواهی سلامت

صدور شناسنامه برای ثبت مشخصات حیوان و صاحب آن یکی دیگر از خدماتی است که یک بیمارستان دامپزشکی باید ارائه دهد. واکسن و ضد انگل که به حیوانات تزریق میشود، از جمله مواردی است که باید در شناسنامه ثبت شود. همچنین گواهی سلامت بعد از هر بار ویزیت و معاینه، برای خروج از کشور و پانسیون پت، جهت ثبت میزان سلامت حیوان توسط دامپزشکی صادر می شود.

 

انجام تمامی مراحل خروج از کشور

برای خروج از کشور مراحل مختلف وجود دارد که یک بیمارستان دامپزشکی مناسب باید انجام دهد. ارائه گواهی سلامت، شناسنامه و ثبت واکسن های تزریق شده، کارت میکروچیپ و تیتر هاری از جمله مواردی است که دامپزشکی برای تکمیل مراحل خروج از کشور باید ارائه دهد.

 

متخصص دندانپزشک و امکانات دندانپزشکی

سلامت دهان و دندان حیوانات تاثیر زیادی در کیفیت زندگی آنها میگذارد، به همین منظور بیمارستان دامپزشکی باید از متخصص دندانپزشک و همچنین امکانات دندانپزشکی به روزی بهره مند باشد.

 

مجوز سازمان نظام پزشکی

مهم ترین موردی که باید برای انتخاب بیمارستان دامپزشکی در نظر گرفته شود، مجوز سازمان نظام پزشکی است که به صاحبان حیوانات این امکان را میدهد که با خیال راحت، تمامی امور پزشکی و خدماتی مربوط به حیوانات را انجام دهد.

 

پرسنل مجرب

یکی از ملزومات هر مجموعه درمانی، داشتن پرسنل و کادر درمان مجرب است که به شما در جهت انتخاب بیمارستان مناسب کمک بسیار میکند. پرسنل بیمارستان باید دلسوزانه و با صبر با حیوانات برخورد کنند که پت بتواند ارتباط خوبی با بیمارستان داشته باشد.

 

دامپزشکی شبانه روزی در تهران

 

تجهیزات درمانی کامل

برای تشخیص هر بیماری علاوه بر داشتن تجربه، تجهیزات درمانی به روز باعث تسریع روند تشخیص و درمان میشود که تاثیر زیادی در انتخاب بیمارستان دارد.

 

آزمایشگاه

یکی از راه های تشخیص و درمان هر نوع بیماری، آزمایشات مختلفی است که دامپزشکان تجویز می کنند. اگر دامپزشکی که انتخاب می کنید آزمایشگاه مجهزی نداشته باشد، شما مجبور می شود برای انجام آزمایشات مختلف به چندین بیمارستان مراجعه کنید که در نوع خود بسیار وقتگیر و آزار دهنده است.

در نظر داشته باشید آزمایشاتی که برای تشخیص بیماری حیوانات گرفته می شود، نیازمند داشتن تجربه و همچنین تجهیزات پزشکی به روز می باشد، به همین منظور انتخاب دامپزشکی شبانه روزی که آزمایشگاه پیشرفته دارد بسیار حائز اهمیت است.

 

رادیولوژی

رادیولوژی روش تشخیص و بررسی داخل بدن حیوانات خانگی می باشد که به دامپزشک امکان تشخیص نوع بیماری و آغاز روند درمان را میدهد. به همین منظور وجود رادیولوژیست ماهر و همچنین دستگاه های پیشرفته رادیولوژی یکی از دلایل اصلی انتخاب دامپزشکی شبانه روزی میباشد.

از جمله خدماتی هستند که یک بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی باید ارائه دهد؛ که با توجه به موارد عنوان شده می توان اقدام به انتخاب یک مجموعه مناسب جهت انجام تمامی امور پزشکی و خدماتی برای حیوان خود کرد.

 

چه نکاتی در انتخاب دامپزشکی شبانه روزی مهم است؟

* موارد مختلفی در انتخاب بیمارستان دامپزشکی تاثیر گذار هستند. یک بیمارستان دامپزشکی مناسب باید تاییدیه و مجوز رسمی از سازمان نظام پزشکی داشته باشد. البته امکان فعالیت بدون مجوز وجود ندارد، اما برای اطمینان بیشتر حتما توجه داشته باشید که داشتن مجوز رسمی یکی از مهم ترین مسائل برای انتخاب دامپزشکی می باشد.

 

* همچنین بیمارستانی که شما برای انجام امور پزشکی حیوان خود انتخاب می کنید، باید از متخصصان ماهر و با دانش در بخش های مختلف مانند بخش داخلی، جراحی، آزمایشگاه و رادیولوژیست را داشته باشد که به طور شبانه روزی آمادگی ارائه خدمات را داشته باشند.

 

* نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که یک دامپزشکی شبانه روزی باید علاوه بر سگ و گربه ها، آمادگی ارائه خدمات برای پرندگان و اگزوتیک را داشته باشد و فقط محدود به یک سری گروه حیوانات نباشد که همین مورد یکی از دلایل مهم برای انتخاب دامپزشکی مناسب می باشد.

 

* یک دامپزشکی مناسب باید جهت تسریع مراحل درمانی، مجهز به پت شاپ و داروخانه مجزا باشد که به صورت شبانه روزی آمادگی ارائه خدمات را داشته باشد.

 

چرا باید شماره دامپزشکی شبانه روزی را ذخیره کنیم؟

برخی از دامپزشکی که شبانه روزی نیستند، امکان ارائه خدمات در ساعات مخلتف شبانه روز را ندارند، به همین منظور انتخاب و ذخیره شماره یک دامپزشکی شبانه روزی میتواند در صورت بروز خطرات و مشکلاتی که ممکن است جان پت را به خطر بی اندازد، کمک بسیاری کند. در برخی مواقع مانند:

* بیهوش شدن ناگهانی حیوانات خانگی

 * فرا رسیدن تایم زایمان حیوانات خانگی

 * سوختگی پوست حیوانات خانگی

 * ایجاد زخم عمیق و جراحت در حیوانات خانگی

 

از جمله خطراتی است که همواره حیوانات خانگی را تهدید میکند؛ که به همین حتما نیاز است که شماره یک دامپزشکی شبانه روزی را ذخیره داشته باشید. یکی از مزایای ذخیره شماره دامپزشکی شبانه روزی، امکان مشاوره گرفتن و شرح حال حیوانات خانگی است که در هر ساعت از شبانه روز امکان مشاوره گرفتن از متخصصان بیمارستان وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024