آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی

«ویکتوریا شی» (Victoria Shi) در یک سخنرانی که از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شد، در حالی که در مقابل پرچم کشور اوکراین ایستاده بود، با کت و…

نتانیاهو: فشارها بر حماس افزایش می‌یابد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشارهای وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

 

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روزهای آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

 

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

  

درخواست بن گویر از نتانیاهو برای اعمال تحریم علیه تشکیلات خودگردان فلسطین

«ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در پیامی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم خواست کابینه سیاسی امنیتی این رژیم برای اعمال تحریم علیه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به تحریم‌های دولت آمریکا علیه گردان تندرو حریدی «نیتسح یهودا» تشکیل جلسه دهد.

 

وی گفت: این اقدام (آمریکا) به منزله عبور از خط قرمز است و هدف از آن اعمال فشار بر اسرائیل به دلایل سیاسی و به نفع دشمنان ما در تشکیلات خودگردان فلسطین است.

 

به نقل از سایت خبری المیادین، بن گویر افزود: «از شما می‌خواهم فوری دستور دهید تا عصر امروز جلسه کابینه سیاسی و امنیتی تشکیل شود تا درباره مجموعه‌ای از تحریم‌های فوری علیه تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم‌گیری شود که شامل مصادره فوری تمام منابع مالی تشکیلات خودگردان است. همچنین وزارت دارایی را برای تدوین تحریم‌های شدید علیه بانک‌های فلسطین مکلف کنید.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------