آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش تند مسئولان اسرائیلی به حکم احتمالی بازداشت نتانیاهو

شفقنا: در پی احتمال صدور قرار بازداشت بنیامین نتانیاهو،نخست‌وزیر اسرائیل و یوآو گالانت وزير جنگ این رژیم به اتهام ارتکاب جنایت جنگی،…

عربستان نقشه جدید خود را منتشر کرد



نقشه عربستان،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
عربستان سعودی نقشه رسمی مرزهای بین المللی مورد تایید خود را که توسط سازمان سنجش و اطلاعات مکانی این کشور تهیه شده، منتشر کرد.

به گزارش شفقنا، الخلیج آنلاین نوشت: این نقشه توسط سازمان  اطلاعات مکانی عربستان تهیه شده و در سایت این سازمان منتشر شده است و رسانه های و افراد می توانند به دو زبان عربی و انگلیسی و در قالب های دیجیتال و طراحی به آن دسترسی داشته باشند.

 

این سازمان که به نمایندگی از عربستان در سازمان ها و نشست های بین المللی شرکت می کند، اعلام کرده است که در این نقشه مرزهای زمینی و دریایی بین المللی این کشور و جزایر آن به درستی روی آن نشان داده شده است.

 

براساس این گزارش، نقشه جدید عربستان، «مناطق بزرگ جمعیت شهری و روستایی، شبکه های جاده های اصلی، تاسیسات بزرگ صنعتی، پوشش گیاهی و مناطق گسترده کشاورزی و دیگر اطلاعات لازم درباره عربستان را نشان می دهد.»

 

نقشه جدید عربستان همچنین از نظر جغرافیایی تمام سرزمین های عربستان وکشورهای شبه جزیره عربستان و بخشی از کشورهای همسایه خارج از جزیره العرب را نشان می دهد اما تنها بر اطلاعات و داده های جغرافیایی داخل عربستان سعودی تمرکز دارد.

 

نقشه عربستان،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------