آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

کلاهبرداری از افراد مسن و بی‌سواد با کارت عابر بانک در کهگیلویه



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که اقدام به برداشت مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از کارت های بانکی افراد بیسواد و کم سواد کرده بود در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش فارس از یاسوج، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت:  در پی شکایت  ۸ نفر از مالباختگان از شخصی ناشناس که با حضور در جلوی باجه‌های خودپرداز سطح شهرستان کهگیلویه اقدام به برداشت غیر مجاز از کارت های بانکی افراد بیسواد و کم سواد که با گرفتن کارت عابربانک مالباختگان، موجودی حساب مراجعین را به حساب بانکی افراد دیگری انتقال می داد، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت  .

 

وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر  کردند.

 

دیماز تصریح کرد: متهم  در بازجویی‌های اولیه به برداشت ۸۵۰ میلیون ریال از کارت بانکی افراد کم سواد و بیسواد اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: مجرمان با شیوه و شگردهای مختلف اقدام به سرقت می کنند که لازم و ضروری است همشهریان خصوصا افراد کم سواد یا بیسواد ضمن مراقبت کامل به هشدارهای پلیس در این خصوص توجه کنند و برای استفاده از عابر بانک ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------