آخرین اخبار حوادث

Default Image

قتــــــــــل در بـاغ قرچک به خاطر حسادت

مرد جوان وقتی زن مورد علاقه‌اش را در میهمانی مردی غریبه دید با شلیک گلوله میزبان را به قتل رساند و پای میز محاکمه ایستاد. به…

عملیات جست‌وجو برای یافتن " سبحان" کودک پنج ساله وارد شانزدهمین روز خود شد



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
فرماندار فلارد گفت: عملیات جست‌وجو برای یافتن " سبحان" کودک پنج ساله از اهالی روستای نارمه این شهرستان وارد شانزدهمین روز خود شد.

به گزارش ایرنا ؛کورش فتحی افزود: سبحان که از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که با توجه به بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده بود، هنوز پیکرش با وجود تلاش‌های بسیار و اعزام گروه‌های متعدد پیدا نشده است.

 

وی ادامه داد: در روزهای اخیر گروه‌های امداد و نجات برای یافتن این کودک تلاش‌های بسیار کرده‌اند و در مقطعی جست‌وجو در آب‌های استان همجوار نیز انجام گرفت اما تلاش‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

فرماندار فلارد تصریح کرد: در حال حاضر سه تیم غواصی، قایقرانی و تیمی با سگ‌های زنده‌یاب در منطقه حاضر هستند و عملیات جست‌وجو را ادامه می‌دهند.

 

فتحی افزود: برای تسلی خانواده سبحان، روز پنجشنبه مراسم سوگواری برای این کودک پنج ساله گرفته شده اما خانواده وی همچنان چشم انتظار پیکر پسرشان هستند و ما هم امکانات موجود را به کار گرفته تا هرچه زودتر پیکر این کودک پیدا شود.

 

تیم‌های هلال‌احمر در تلاش برای یافتن پیکر سبحان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز از اعزام یک تیم غواص و تیم انست (سگ‌های جست و جو و زنده‌یاب) برای پیدا شدن سبحان خبر داد و گفت: تاکنون در سه مرحله نیز تیم‌های این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

 

مسعود مثنوی افزود: تیم اعزامی شامل ۱۰ امدادگر و غواص است که به محل اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر در زمان بروز حوادث و امدادرسانی به غرق‌شدگان و حوادث به عنوان نیروی پشتیبان است، گفت: تامین تجهیزات، امکانات و خودروی درمان امدادرسانی از وظایف این جمعیت است.

 

گفتنی است ، مرکز شهرستان فلارد در حدود ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------