آخرین اخبار سیاست خارجی

ظریف ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم با تبعات آن روبه رو نمی‌شویم

محمدجواد ظریف می گوید در جهان امروز دیگر قطب نخواهیم داشت اما یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود. اعراب منطقه و اسراییل به همین دلیل با…

بلومبرگ: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، کل شاخه فرماندهی سپاه در سوریه را از بین برد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
شبکه تلویزیونی بلومبرگ مدعی شد که در حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه، کل سلسله مراتب فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول فعالیت‌ها در سوریه و لبنان کشته شده‌اند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه تلویزیونی بلومبرگ مدعی شد که در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه، کل سلسله مراتب فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول فعالیت‌ها در سوریه و لبنان کشته شده‌اند.

در این گزارش ادعا شده است: «این افسران ارشد برای فعالیت های حزب‌الله در منطقه حیاتی بودند.»

بر اساس گزارش ها، سرتیپ محمدرضا زاهدی و معاونش، محمد هادی رحیمی، به همراه سایر افسرانی که کشته شدند، اطمینان داشتند که ساختمان کنسولگری در مجاورت سفارت، «امن ترین» مکان در دمشق است و اسرائیل جرات حمله به این مکان را نخواهد داشت.

پیش از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری در دمشق، قرار بود محل سکونت سفیر و کنسول به یک مجتمع آپارتمانی جدید در همان خیابان منتقل شود، جایی که دو برادر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نیز در آنجا زندگی می کنند.

 

اما لحظاتی قبل از حمله، مقامات ارشد سپاه پاسداران در سوریه در طبقه دوم ساختمان کنسولگری جلسه داشتند و تصمیم گرفتند در همان مکان بمانند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------