آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

آمریکا: به تحریم‌های موشکی علیه ایران ادامه می‌دهیم



معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در آستانه یکی از بندهای غروب برجام و پایان تحریم‌های موشکی ایران در ۱۸ اکتبر جاری اعلام کرد که واشنگتن به استفاده از اختیارات تحریمی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از نیویورک، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی برابر با چهارم اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۲ مهرماه جاری در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره تمدید تحریم های تسلیحاتی افزود: ما همچنان ابزار لازم برای هدف قرار دادن گسترش تسلیحات نظامی از سوی ایران مانند موشک و پهپاد را در اختیار داریم.

 

این مقام وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: ما علاوه بر قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل ابزار دیگر مانند تحریم ها، کنترل صادراتی و ارتباطات دوجانبه و چند جانبه را در اختیار داریم.

 

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما به استفاده از اختیارات تحریمی خود برای مسئول ساختن حکومت ایران ادامه خواهیم داد.

 

پاتل در خصوص ارسال تسلیحات ادعایی ضبط شده ایران از سوی آمریکا و انتقال آنها به اوکراین گفت: ما به بررسی و نظارت بر اوضاع ادامه خواهیم داد.

 

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: این اولین باری نیست که ما دارایی های ایران را مسدود کرده ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------