آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

نخست وزیر پاکستان: ایران کشور دوست و برادر ماست



نخست وزیر پاکستان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نخست وزیر پاکستان با تاکید بر سابقه تاریخی دوستی این کشور با جمهوری اسلامی ایران و تلاش اسلام‌آباد برای رفع نگرانی‌های امنیتی همسایه خود، گفت: ایران کشور دوست و برادر پاکستان است.

به گزارش صداوسیما، «انوار الحق کاکر» در مصاحبه‌ با شبکه های خبری پاکستان اظهار داشت که پاکستان همواره در فراز و نشیب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در کنار همسایه و برادر خود ایران ایستاده و هرگز به ماجراجویی‌ها علیه این کشور ملحق نشده است.

 

وی افزود: پاکستان در گذشته اقداماتی را برای رفع نگرانی‌های امنیتی ایران از جمله استرداد عناصر تروریستی به تهران انجام داده و اکنون نیز امیدواریم با بهره‌گیری از کانال‌های ارتباطی متعدد بین دو کشور به‌ویژه تقویت همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی قادر به مقابله به چالش‌های مشترک در مرز‌های خود خواهیم بود.

 

نخست وزیر دولت موقت پاکستان اظهار داشت که ایران همچنان کشور دوست و برادر ما است و خوشبختانه هیچ تقابل راهبردی یا اختلافات اصولی میان دو همسایه وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------