آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

جولیانی: بایدن طرفدار ایران و حماس است نه آمریکا | پول ایران آزاد شد تا به غزه برسد



رودی جولیانی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
شهردار پیشین نیویورک مدعی طرفداری «جو بایدن» از ایران و حماس در جنگ غزه و ارتکاب «باراک اوباما» به «پول‌شویی» با آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در پی توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ شد.

به گزارش ایسنا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک در گفت‌وگویی با شبکه نیوزمکس در پاسخ به سوالاتی درباره جنگ غزه و عملکرد دولت آمریکا در این زمینه، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا را به طرفداری از حماس و ایران متهم کرده و گفت که او «طرف آمریکا نیست.»

 

او همچنین مدعی شد که باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و هم‌حزبی بایدن در فعالیت مجرمانه پول‌شویی دست داشته است.

 

جولیانی دولت بایدن را برای رسیدگی به اوضاع غزه، به بی‌کفایتی متهم کرد و با اشاره به آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در زمان توافق هسته‌ای و آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران از کره جنوبی به عنوان بخشی از توافق تهران-واشنگتن برای تبادل زندانیان، اظهار کرد: کسی طرف او نیست و در غزه هم کسی طرف او نیست. این پول قرار است به غزه برسد. حماس این منطقه را تحت کنترل دارد. آن‌ها فقط مانند مافیا پول مردم را از دستشان می‌گیرند. منظورم این است که یا واقعا یک احمق است یا دروغگویی بزرگ یا هر دو.

 

این ادعاهای وکیل شخصی سابق ترامپ در حالی است که دولت بایدن در جنگ اخیر علیه غزه، به صورت تمام قد از کشتار مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها حمایت کرده است.

 

جولیانی در ادامه گفت: اما بیایید با این موضوع مواجه شویم که او طرف ایران و طرف حماس است. او طرف ما نیست. ما در حال حاضر، رئیس‌جمهوری نداریم که در راستای بهتری منافع ما عمل کند. افزون بر این، او در دولتش گروهی از جاسوسان دارد. این آدم برای ایران کار می‌کند. چرا؟ شاید آن‌ها (ایران) به همان شکل که کمونیست‌ها در دولت روزولت نفوذ کرده بودند، در دولت او نفوذ کرده‌اند.

 

شهردار پیشین نیویورک با اشاره به آزادسازی پول‌های ایران پس از توافق هسته‌ای مدعی شد که اوباما با این کار مرتکب عمل مجرمانه پول‌شویی شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------