آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

سازمان ملل: اتهام مغایرت همکاری‌های نظامی تهران-مسکو با قطعنامه ۲۲۳۱ را بررسی می‌کنیم



معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل به سوالی درباره اتهامات اخیر مطرح شده از سوی کشورهای غربی علیه همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه و درخواستشان از دبیرکل سازمان ملل برای تحقیق در این باره پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، فرحان حق، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است، در پاسخ به سوالی درباره ادعای اخیر برخی کشورها از جمله آمریکا و برخی شرکای اروپایی آن علیه ایران مبنی بر عرضه پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین و در خواست از دبیرکل سازمان ملل برای تحقیق در این باره گفت: خود دبیرخانه افرادی را دارد که تخصص‌های لازم را دارند. در این موقعیت، چیزی برای ارائه کردن درباره بررسی این موضوع ندارم.

 

او در ادامه گفت: ما به تحلیل و بررسی اطلاعاتی که درباره اتهام مغایرت انتقال این پهپادها با پاراگراف ۴ قطعنامه ۲۲۳۱ وجود دارد، ادامه می‌دهیم و در زمان مناسب به شورای امنیت گزارش خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------