آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

تداوم روند نزولی بورس در دومین روز هفته (1402/08/28)



بورس تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان) با ۲ هزار و ۳۱۷ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۲۶ هزار و ۲۶۲ واحدی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، شاخص هم‌وزن با ۲۰۱۹ واحد افزایش به ۷۰۳ هزار و ۹۵۱ واحد و شاخص قیمت با ۱۱۴۵ واحد افزایش به ۳۹۹ هزار و ۱۰۷ واحد رسید.

 

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هفت میلیارد و ۴۸۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال معامله شد.

 

ایران‌ خودرو (خودرو) با ۲۳۴ واحد و پتروشیمی شازند (شاراک) با ۲۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۷ واحد و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۶۹۰ واحد، مخابرات ایران (اخابر) ۲۹۳ واحد، س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با ۲۹۲ واحد و سرمایه‌گذاری‌ غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر) با ۲۴۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

 

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک‌هزار و ۸۴۲ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۸ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک‌هزار و ۲۰۹ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۸۴۹ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۷۰ واحد داشتند.

 

همچنین عمران‌وتوسعه‌فارس‌ (ثفارس)، سایپا (خساپا) - بازار دوم بورس، سرمایه‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد)، گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو (خگستر)، سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و بانک ملت (وبملت) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------