نظرات منتقدان دربارۀ فیلم «بی‌مصرف‌ها 4»؛ یک افتضاح کامل!



فیلم بی‌مصرف‌ها 4،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
برخی از مشهورترین بازیگران ژانر اکشن مثل جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه دور هم جمع شده‌اند و یکی از چرندترین فیلم‌های سال را تحویل مخاطبان داده‌اند! در اینجا گزیده‌ای از نظرات معتبرترین منتقدان را دربارۀ این فیلم می‌خوانید.

به گزارش فرادید، فیلم بی‌مصرف‌های 4 با امتیاز 5.2 از مجموع 4700 رای در سایت IMDb بازخورد مطلوبی از سوی مخاطبان نداشته است. اما وضع این فیلم در نگاه منتقدان حتی از این هم بدتر است. در سایت راتن‌تومیتوز امتیاز این فیلم از مجموع نقدها فقط 13 درصد بوده است.

 

در این فیلم بازیگرانی مثل جیسون استاتهام، سیلوستر استالونه، مگان فاکس و اندی گارسیا در نقش یک گروه برگزیده از مزدوران ظاهر می‌شوند که این بار ماموریتشان مربوط به سرقت یک کلاهک هسته‌ای و جلوگیری از شروع جنگ جهانی سوم است. در اینجا گزیده‌ای از برخی نقدهای معتبر را که دربارۀ این فیلم نوشته شده‌اند ملاحظه خواهید کرد.

 

نقد تامریس لافلی از وبسایت TheWrap: کسالت‌آور و بی‌مزه؛ متاسفانه هوشمندانه‌ترین چیزی که چهارمین قسمت فرانچایز اکشن «بی‌مصرف‌ها» برای ارائه کردن دارد، صرفا همین گنجاندن عدد 4 در عنوان فیلم (EXPEND4BLES) است!

 

جیمز براردینلی از ReelVieew: خط داستانی بی‌مصرف‌های 4 حتی یک بچه دبستانی را هم به خنده می‌اندازد؛ از بس که کلیشه‌ای است. نمی‌شود گفت این فیلم یک جور «جیمز باند» درجه دو است بلکه نهایتا می‌شود گفت این یک «سریع و خشن» درجه سه است.

 

آدام گراهام از Detroit News: این فیلم مثل یک تجربۀ ابلهانه در زمینۀ خشونت و حماقت است؛ یکی از بدترین قسمت‌ها در فرانچایزی که از مدت‌ها قبل کفگیرش به ته دیگ خورده؛ این فیلم را می‌شود در فهرست کوتاه بدترین فیلم‌های سال جا داد.

 

کوین ماهر از نشریۀ Times: اگر قبلا جذابیتی در این فرانچایز مسخره وجود داشته، باید گفت که بالاخره این جذابیت به طور کامل در چهارمین قسمت آن دود شده و به هوا رفته است.

 

وندی لی از Observer: تماشای بازیگران مشهور این فیلم در حالی‌که در یک داستان درهم و برهم توی سر و کلۀ هم می‌زنند، مثل تماشای شرکت‌کنندگانی است که در یک قسمت از «قوی‌ترین مردان جهان» یک لاستیک تراکتور به خودشان بسته‌اند و در حال بالا رفتن از نردبان هستند!

 

برایان لوری از CNN: اگر عنوان فیلم را «دورانداختنی‌ها» می‌گذاشتند خیلی بهتر بود.

 

امی نیکولسون از New York Times: تازه‌ترین فیلم «بی‌مصرف‌ها» آنقدر افتضاح است که وقتی سالن را ترک می‌کنیم این احساس را داریم که فحش‌های رکیک داخل فیلم در واقع خطاب به ما گفته شده!

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------