مادران مشهور هالیوود از تجربه های عجیب دوران بارداری خود گفتند



مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | بارداری تجربه ی راحتی نیست و زن ها گاهی بعد از زایمان با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. با این حال، داشتن فرزند ارزش همه ی این سختی ها که آن زمان غیر قابل تحمل به نظر می رسند را دارد.

 

در ادامه از مادران مشهور هالیوود خواهیم گفت که درباره ی دوران بارداری خود صحبت کرده اند.

 

جیجی حدید

مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

جیجی حدید در دوران بارداری اش دو دفترچه ی خاطرات داشت، یکی برای خاطرات خوب و دیگری برای خاطرات بد. او در اولی خاطراتش را می نوشت و در دیگری درباره ی اضطراب هایش می نوشت، مانند اینکه آیا خواهد توانست مادر خوبی برای فرزندش باشد. او یک دفتر نقاشی هم داشت که در آن نقاشی های آبرنگ می کشید و گاهی چیزهایی هم می نوشت.

 

اصلی ترین ویار او نان بیگل و همچنین کیک ماربل با روکش شکلاتی و تکه های شکلات در داخلش بود که به گفته ی خودش، خوردن آن به شدت خوشحالش می کرد.

 

ریانا

مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

ریانا تا پیش از بارداری اش علاقه ی زیادی به شیرینی جات نداشت. اما در دوران بارداری اش به طور کلی بیشتر هوس شیرینی جات می کرد و همینطور به طور خاص، نارنگی با نمک. او در اینباره گفته: «حتماً باید با نمک می بود چون در باربادوس (زادگاه ریانا) ما میوه هایمان در اقیانوس می خیسانیم.»

 

ریانا همچنین اجازه نداده بارداری مانع خوش استایلی او شود. او از به رخ کشیدن شکم برآمده اش ابایی نداشت.

 

کایلی جنر

مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

به گفته ی کایلی جنر دوران بعد از زایمان دومش بسیار دشوار سپری شد و نه به لحاظ روانی و نه به لحاظ جسمی راحت تر از زایمان اولش نبود. او تأکید کرده که همه ی مادرها باید بدانند که ایرادی ندارد که بعد از زایمان رو به راه نباشند و نباید از این بابت احساس خجالت و ناراحتی کنند.

 

به گفته ی جنر، او در دوران بارداری دومش هم شیرینی جات و هم خوراکی های شور هوس می کرد. او تنقلات مختلفی از جمله آبنبات می خورد.

 

کیتی پری

مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کیتی پری در دوران بارداری اش با تردیدهایی رو به رو شده بود. او احساس می کرد برای مادر شدن مناسب نیست و نمی دانست که وقتی ناراحتی به او غلبه می کرد و به گریه می افتاد باید چه کند. او باید با احساساتش منطقی برخورد می کرد تا بتواند از حضور فرزندش لذت ببرد.

 

پری در دوران بارداری ویارهای مختلفی داشت که یکی از آن ها بستنی یخی بود. او همچنین هوس نان بیگل، تست آووکادو، خیارشور، انبه ی خشک شده، بوریتو و سس تاباسکو می کرد که آخری را همیشه در کیفش نگه می داشت.

 

کاردی بی

مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کاردی بی در دوران بارداری اولش از مادر شدنش خیلی هیجان زده بود. او گفته این اتفاق او را بسیار خوشحال کرد و فرزندش شادی زیادی به او بخشید. با این حال، بعد از زایمان، شرایط برخلاف انتظارش پیش رفت و به گفته ی کاردی بی، دردناک تر از چیزی بود که گفته می شود.

 

او در دوران بارداری خوراکی هایی را هوس می کرد که اصلاً علاقه ای به آن ها نداشت. او چیپس فلفلی را با خامه ی ترش، پنیر و گواکامولی (دیپ آووکادو) می خورد و به قدری این ترکیب را دوست داشت که از خوردن آن خسته نمی شد.

 

میلا کونیس

مادران مشهور هالیوود،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

میلا کونیس ۲ فرزند دارد که بارداری متفاوتی را برای هر یک از آن ها تجربه کرد. او در دوران بارداری اولش مشکل چندانی نداشت، جز ویار خوراکی های سرکه دار مانند خیارشور یا کلم ترش.

 

او در بارداری دومش، با آنکه شیفته ی استیک است اما نمی توانست گوشت بخورد، با این حال، می توانست تمام روز را تخم مرغ بخورد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------