ناباوری طرفداران امینم بعد از فهمیدن سن واقعی رپر افسانه ای



امینم،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | امینم خواننده رپ دو روز پیش تولد خود را جشن گرفت اما سن واقعی او بسیاری از هوادارانش را متحیر کرده است.

 

این ستاره موسیقی با نام واقعی مارشال بروس مدرز سوم این روزها در شبکه های اجتماعی ترند شده زیرا برخی از طرفدارنش متوجه شده‌اند که در عین ناباروری او در دهه پنجاه سالگی زندگی‌اش به سر می‌برد.

 

یک نفر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «امینم ۵۱ ساله است. یعنی چه؟»

 

دیگری نوشت: «امینم لعنتی ۵۱ ساله است. من احساس پیری می‌کنم.»

 

و سومی گفت: «۵۱؟؟؟ شبیه ۳۵ ساله‌هاست.»

 

امینم،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

امینم در سال ۱۹۹۱ پس از انتشار آلبوم The Slim Shady LP به محبوبیت رسید. او سهم نسبتا خوبی از رابطه با سلبریتی‌ها داشت اما تا به حال تنها با یک زن ازدواج کرده است.

 

او از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ با کیمبرلی «کیم» اسکات در ازدواج بود و بعد دوباره مدت بسیار کوتاهی در سال ۲۰۰۶ با یکدیگر بودند. در سال‌های اخیر آنها روابط خوبی با یکدیگر داشته‌اند و فرزندانشان را با هم بزرگ می‌کنند.

 

این دو که در دبیرستان با هم آشنا شده بودند از سال ۱۹۸۹ رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند و دوستانشان می‌گفتند برای هم ساخته شده بودند اما درنهایت اتفاقات تلخ زندگی مانع ادامه پیوندشان شد.

 

کیم در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ گفته بود که «پول عالی است اما باعث نمی‌شود شوهرتان در خانه پیش شما بماند. یا در یک تخت‌خواب کنار شما بخوابد… او مدام در جاده و در تور بود… و همیشه به‌طور مداوم خیانت می‌کرد.»

 

در طول رابطه امینم و کیم آنها صاحب دختری به نام هیلی جید اسکات مدرز شدند. امینم همچنین پدرخوانده خواهرزاده‌اش آلینا و استیو مدرز، فرزند کیم از همسر قبلی‌اش است.

 

امینم در سال ۲۰۱۷ با انتشار قطعه Bad Husband (شوهر بد) از همسر سابق خود عذرخواهی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------