اخبار ضدونقیض درباره عامل اصلی قتل مهرجویی و همسرش؛ از نقش باغبان سابق تا معاونت باجناق ها در قتل



داریوش مهرجویی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
باجناق های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن 3 آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق ها معاونت در قتل و آمریت داشته اند.

به گزارش رکنا، ساعت11 و 35 دقیه شب سه شنبه بود که رکنا خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی که یک نفر بود را انتشار داد و این درحالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنوان قبلی بازداشت شده است.

 

بازداشت باجناق های داریوش مهرجویی از روز اول جنایت

از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه زنی ها پلیس به سرنخ هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا 3 مرد از بستگان وحیده محمدی فر - 2 باجناق و یکی از بستگان دورشان - بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت ها از این 3 مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می آمدند کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه ها و یافته های جدید به مظنون گیری 7 نفر دیگر پرداختند.

 

بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در قتل داریوش مهرجویی و همسرش پررنگ تر شد  همزمان با داده های مظنونان دیگر پرونده پلیس به سرنخ هایی قوی دست یافت و با بازداشت 2 مظنون دیگر تعداد مظنونان به 9 نفر رسید.

 

در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق ها بودند مشخص شد 3 اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته اند که تنها یکی از آنها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا  عصر سه شنبه قاتل اصلی  بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است !

 

همان شب رکنا خبر بازداشت قاتل اصلی را منتشر کرد حالا بعد از گذشت 2 روز دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتا اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش یعنی همان روز انتشار خبرش در رکنا بازداشت شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------