آنجلینا و براد احساس نا امنی می کنند!



 

 

آنجلینا و براد احساس نا امنی می کنند!

 

آنجلینا جولی و براد پیت برای حفظ امنیت یکی از خانه های خود واقع در جنوب فرانسه یک گارد ویژه استخدام کرده اند.

این زوج که شش فرزند با نامهای مدوکس ۱۰ ساله ، پکس ۷ ساله ، زهرا ۶ ساله ، شیلو ۵ ساله و ناکس و ویوین ۳ ساله دارند ، بعد از اینکه با خبر شدند که گنگسترهای جنایتکار سازمان یافته از روسیه و ایتالیا ، خارجی های ثروتمند منطقه را هدف بعدی خود قرار داده اند ، یک گارد محافظتی ویژه استخدام کردند و یک سیستم امنیتی به ارزش ۳۳میلیون دلار برای منزلشان نصب و راه اندازی کردند .

یک منبع خبری گفت :" براد پیت یک گروه محافظتی بسیار خبره استخدام کرده است تا از آنها و خانه شان محافظت کنند . این گارد ویژه دور تا دور خانه براد و آنجلینا ایستاده اند و از این ملک به شدت مراقبت می کنند."

آنها همه اتفاقاتی که در این خانه رخ می دهد را توسط دوربینهای مدار بسته که به صفحه های نمایش متصل هستند ، مشاهده می کنند و همه چیز را زیر نظر دارند . این دوربینها با سیستم وای فای کار می کنند و به همین دلیل کسی نمی تواند آنها را قطع کند.

این ملک که یک ورزشگاه ، یک سونا و جکوزی ، یک اتاق بیلیارد و یک تالار بزرگ مخصوص مهمانی و جشن دارد ، اکنون به سیستمهای امنیتی که افراد را با اثر انگشت شناسایی می کنند مجهز شده است و واقعا" همه چیز در این خانه شبیه فیلمهای جیمز باند است.

یک منبع خبری گفت :" بجز درب ورودی در قسمتهای مختلف این ملک نیز سیستم شناسایی توسط اثر انگشت نصب شده است وبرای رفتن از یک قسمت این خانه به قسمت دیگر نیز باید از این سیستمهای امنیتی عبور کرد. هر اینچ این ملک تحت کنترل است. سیستم امنیتی این خانه واقعا" شبیه فیلمهای جیمز باند است.../آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------