قاسم افشار: تلویزیون از پخش ترانه «پرستار» خودداری کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,قاسم افشار
قاسم افشار از رفتار تلویزیون برای پخش نکردن قطعه جدید وی برای ادای دین به پرستاران که برای مبارزه با کرونا در بیمارستان ها هستند، انتقاد کرد.

قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با صبا گفت: ۲۴ اسفند قطعه ای با نام «پرستار» منتشر کردم که در آن ادای دینی به پرستارانی که جان خود را برای مبارزه با بیماری کرونا به خطر انداخته‌اند، شده بود. شعر این ترانه را فریماه حسینی سروده و محمدرضا چراغعلی تنظیم و آهنگسازی کار را برعهده داشت.

 

وی افزود: این آهنگ در سایت‌های موسیقی پخش شد، اما جالب است صدا و سیما به این بهانه که این کار مجوز ساخت ندارد از پخش آن خودداری کرد، در حالیکه در برخی برنامه‌های تلویزیون موسیقی‌هایی پخش می‌شود که اگر قرار بود به آنها مجوز داده شد این امر به دلیل کیفیت پایین آن‌ها، هیچگاه رخ نمی‌داد!

 

این خواننده درباره کارهای آماده پخش خود گفت: دو کار آماده پخش دارم. قطعه اول که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام یک اثر عاشقانه است که نیکان ابراهیمی آهنگسازی آن را برعهده دارد و بابک صحرای شعر آن را سروده است.

 

افشار ادامه داد: اثر دوم «تاوان» نام دارد که شعرش را پگاه موسوی سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را محمدرضا چراغعلی بر عهده دارد. این ترک هم اثری عاشقانه است.

 

وی در پایان درباره همکاری خود با محمدرضا چراغعلی چنین توضیح داد: بیش از ۲۰ سال است که با محمدرضا چرغعلی دوستی دارم و درک ما از موسیقی بسیار به هم نزدیک است، برای همین در بسیاری از کارهایم با او همکاری مشترک دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------