آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال هرگز نمی‌میرد.

به گزارش ایرنا، کارلو آنچلوتی پس از برتری رئال مقابل مچسترسیتی در ضربات پنالتی و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: ما خوب شروع کردیم و حتی از سیتی پیشی گرفتیم و با دفاع خوب و متفاوت بازی کردن توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. هرچند سیتی کنترل بیشتری روی بازی داشت.

 

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: تیم ما با فداکاری به مرحله بعد صعود کرد و این جو صمیمی و همدلی میان تیم را دوست دارم. من بخشی از این تیم هستم و بازیکنانم تعهد فوق العاده‌ای نسبت به رئال دارند. ما بسیار خوشحالیم که با حذف قهرمان بزرگ اروپا به نیمه نهایی صعود کردیم.

 

آنچلوتی با تمجید از رفتار پپ گواردیولا گفت: سرمربی سیتی یک جنتلمن است زیرا پس از صعود ما به نیمه نهایی به رئال تبریک گفت و برای ما آرزوی موفقیت کرد.

 

گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

 

به گزارش ایرنا، روزنامه گاردین نوشت: پپ گواردیولا از عملکرد بازیکنانش در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید تمجید کرد. سیتی پس از تساوی مقابل مادریدی‌ها، در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.

 

سرمربی سیتی پس از حذف تیمش، گفت: ما بدشانسی آوردیم و فوتبال همین است. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما رئال مادرید موقعیت‌های زیادی داشت و می‌توانست گل های بیشتری به ثمر برساند و ما هم توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. در نیمه اول نتوانستیم بازی خوبی از خود نشان دهیم اما بازیکنان رئال در پاسکاری عالی بودند. شکست تلخی بود، اما بازی سیتی در نیمه دوم قابل ستایش بود.

 

وی افزود: ما از کاری که انجام دادیم پشیمان نیستیم. در تمام پست‌ها استثنایی بازی کردیم اما متاسفانه برنده نشدیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------