بهترین بازی جدولی آنلاین ایرانی برای اندروید



در مورد بازی جدولی آنلاین ایرانی که مناسب سیستم عامل اندروید چه میزان اطلاعات دارید؟ بهترین نوع بازی جدولی ایرانی آنلاینی کدام است؟ مهندسان برجسته ایرانی طی سال های اخیر در عرصه تولید و ساخت انواع بازی های جدولی به ویژه آنلاین تلاش های بسیار کرده اند.

آن ها در زمان تولید این نوع بازی ها، سعی کرده اند تا فرهنگ ایرانی را در بازی طراحی شده خود، نشان دهند. تیم حرفه ای فاونیو در این مقاله به معرفی بهترین بازی جدولی آنلاینی ایرانی پرداخته و همچنین جواب مراحل بازی های جدولی را در اختیار شما قرار داده اند تا چالش های سخت این نوع بازی ها را راحت حل کنید.

 

بازی آمیرزا

 

بازی آمیرزا

جواب بازی آمیرزا از جذاب ترین و بهترین بازی جدولی آنلاینی اندرویدی است. مطمئنا کیفیت بسیار بالا این بازی در کنار گرافیک زیبا آن، نقش تاثیر گذاری بر میزان استقبال گیمر های بازی های جدولی بر عهده دارد. گیمر ها در هر رده سنی می توانند این بازی را روی گوشی های با سیستم عامل اندروید نصب کنند. این بازی جدولی آنلاینی به گونه ای طراحی شده است که چند حرف نا منظم پیش روی گیمر قرار گرفته و او با اتصال این حروف به یکدیگر، یک کلمه معنا دار را حدس می زند.

 

بدون شک علاقه مندان به بازی های که براساس سبک حدس کلمات هستند، بازی آمیرزا را بسیار دوست خواهند داشت. در صورتی که هنگام پیدا کردن کلمات مراحل آمیرزا، با مشکل مواجه شدید، می توانید از بلاگ فاوینو کمک بگیرید. جواب تمام مراحل این بازی به صورت دقیق و صحیح، در یک مقاله جمع آوری شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

 

بازی شهربانو 

بازی جدولی انلاینی شهربانو ایرانی، قابل نصب روی گوشی های تلفن با سیستم عامل اندروید بوده و مطمئنا وجود گرافیک در کنار موسیقی سنتی آن، نقش موثر در محبوبیت بازی در بین گیمر های ایرانی بر عهده دارد. مراحل بازی با سختی های همراه است.

اما در صورتی که گیمر کمی از هوش خود استفاده کند؛ می تواند بدون کمک گرفتن از شخصی کلمات را به درستی حدس می زند. این بازی بر پایه داستان دختری به نام شهربانو است که به تازگی وارث ارث پدربزرگ خود شده است.

 

البته پدربزرگ وصیت کرده است که در صورتی که شهربانو جواب معما ها را پیدا کند، می تواند آن عتیقه ها را از آن خود کند. اگر در یکی از مراحل بازی با مشکل مواجه شدید، می توانید برای پیدا کردن جواب بازی شهربانو از سایت فاوینو کمک بگیرید.

 

بازی خواستگاری

 

بازی خواستگاری

برخی از گیمر ها با انتخاب بازی جدولی آنلاینی اندروید خواستگاری و حدس درست کلمات یا معما ها، تلاش می کنند تا لحظات خوشی را برای خود ایجاد کنند. داستان اصلی این بازی، حول محور خواستگاری آقای هوشنگ از اکرم خانم است. گیمر با حل درست معما هر مرحله، به آقای هوشنگ کمک می کند تا خانواده عروس به ویژه پدر او را، راضی کند. البته در حین بازی گیمر می تواند با استفاده از سکه های که به دست آورده، برای آقای هوشنگ خانه یا ماشین خریداری کند.

اما از اصلی ترین ویژگی های این بازی جدولی آنلاینی، می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

* حجم کم 

* مراحل بسیار زیاد 

* امکان تغییر ظاهر و لباس شخصیت های بازی خواستگاری 

* کیفیت زیاد و جذاب طراحی بازی

 

بازی فندق

افرادی که تصور می کنند دارای حافظه و هوش بسیار هستند، حتما بازی جدولی آنلاین فندق را برای یک بار امتحان کنند تا علاوه بر سرگرم شده، هوش خود را بسنجند. در زمان حل هر یک از مراحل بازی فندق، ذهن گیمر حسابی درگیر شده و او برای پیدا کردن جواب درست، باید حسابی تلاش کند.

 

به طور حتم پس از بازی و عبور از چند مرحله، اطلاعات عمومی گیمر افزایش پیدا می کند. بازی فندق مناسب افرادی است که توانایی خواندن و نوشتن دارند. بنابراین یک رده سنی خاص نمی توان برای آن در نظر گرفت. گیمر با انتخاب این بازی و نصب روی گوشی تلفن، ساعت ها با آن سرگرم خواهد بود.

 

بازی کلماتیک

یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی جدولی آنلاینی ایرانی به سبک حدس کلمات، بازی کلماتیک است. این بازی شباهت بسیار به بازی آمیرزا دارد. البته به دلیل وجود چالش های بسیار و جذاب، اعتیاد آور خواهد بود.

بنابراین در صورتی که گیمر حدس کلمات بازی کلماتیک را شروع کند، حاضر به کنار گذاشتن بازی نخواهد بود. او تک تک مراحل را طی کرده و با چالش های سخت تری مواجه می شود. او با از بین حروفی که در هر مرحله قرار دارد، سعی می کند تا کلمات معنادار را باید پیدا کند. گیمر ها بازی کلماتیک را می توانند به صورت رایگان دانلود و نصب کنند. سپس با بازی کردن و حدس درست کلمات، لحظات خوشی را سپری کنند.

 

بازی استادمیرزا و رقابت روزانه آمیرزا

بازی جدولی آنلاینی استادمیرزا، بسیار جذاب تر از آمیرزا بوده و گیمر را با چالش کلمه سازی، دعوت می کند. بنابراین اشخاصی که علاقه مند به حدس کلمه هستند، می توانند این بازی جذاب را انتخاب کرده و بدون شک محیط جذاب فندق، آن ها را جهت عبور از مراحل بازی ترغیب می کند.

 

تعدادی حروف در یک سینی قرار گرفته و گیمر با اتصال حرف ها، کلمات معنا دار ایجاد کرده و در صورت حدس زدن درست کلمه، واژه در بالای صفحه نمایش داده می شود. در صورتی که گیمر هنگام حدس کلمه، با مشکل بر بخورد؛ می تواند از راه حل های زیر، بهترین را انتخاب کند:

 

* گزینه جا به جا: گیمر با انتخاب این روش، باعث می شود که حروف داخل سینی جا به جا شده و در نتیجه امکان حدس درست کلمه مورد نظر در آن مرحله، فراهم می شود.

 

* گزینه راهنما: بازی فندق در گزینه راهنما امکان حدس درست کلمه را برای گیمر فراهم می آورد. البته در صورت انتخاب آن، گیمر 45 سکه از دست داده و جایگاه یک حرف برای او مشخص می شود. همچنین با از دست دادن 100 سکه، یک کلمه از آن مرحله برای او نمایش داده شده و با کسر 300 سکه، تمام کلمات آن مرحله برای گیمر به نمایش در می آید.

 

بازی ارثیه آقام

بازی جدولی آنلاینی ارثیه آقام، حول محور شخصیت ممد سوهانی است. ممد سوهانی کاسبی است که به دلیل خرابی اوضاع کسب کار، در حال از دست دادن ته مانده ارثیه پدری خود است. گیمر با حدس درست کلمات سعی می کند در این آشفته بازار به او کمک کند تا اوضاع مالی و کسب و کار او روی روال قرار بگیرد.

 

بدون تردید گیمر با انتخاب این بازی و نصب آن، راهی برای جلوگیری از آلزایمر پیدا می کند. از مهم ترین ویژگی های بازی ارثیه آقام، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

* مناسب برای تمام رده های سنی 

* وجود مراحل متعدد 

* بهره مندی از داستان جذاب 

* کیفیت زیاد گرافیک و طراحی عالی 

* مناسب با فرهنگ ایرانی 

* بهره مندی از محیط ایرانی

 

سوالات متداول

برای حل جواب بازی جذاب شهربانو چیکار کنم؟

در صورتی که هنگام حدس کلمات بازی شهربانو، با مشکل یا چالش جدی مواجه شدید؛ به سایت فاوینو سری بزنید. اعضاء این سایت با تهیه یک مقاله جذاب و کامل، جواب تمام مراحل بازی شهربانو را برای گیمر ها آماده کرده اند.

 

تو بازی خواستگاری میتونم خرید کنم؟

گیمر با حدس کلمات و حل معما ها، سکه های به دست آورده و سپس در صورت علاقه می تواند از آن سکه ها برای خرید لباس و تغییر ظاهر شخصیت ها استفاده کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024