آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

زیدآبادی: وقتی رئیسی فقط با رأی یک نفر می‌تواند وارد مجلس خبرگان شود، دیگر بر اساس کدام تعریف می‌توان چنین پدیده‌ای را انتخابات نامید؟



زیدآبادی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
احمد زیدآبادی نوشت: واقعاً این همه خرج و هزینه از جیب مردم برای تعیین اعضای خبرگان در قالب "انتخابات" برای چیست؟ خودِ شورای نگهبان به جای ۱۳۶ نفر ۸۸ نفر را معرفی کند، هم سنگین‌تر است و هم کم‌خرج‌تر و هم کم‌مسئله‌تر.

به گزارش خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:  وقتی سید ابراهیم رئیسی فقط با رأی یک نفر می‌تواند از حوزهٔ خراسان جنوبی وارد مجلس خبرگان شود، دیگر بر اساس کدام تعریف می‌توان چنین پدیده‌ای را انتخابات نامید؟ وقتی شورای نگهبان اصرار دارد ظاهر یک  امر را هم رعایت نکند، دیگر چه ضرورتی برای تحمیل نام انتخابات به آن امر است؟ واقعاً این همه خرج و هزینه از جیب مردم  برای تعیین اعضای خبرگان در قالب "انتخابات" برای چیست؟ 

 

وقتی به قول آقای مصباح "مردم حق ندارند خودشان تصمیم بگیرند که برای خودشان حقوقی قرار دهند چون مالک خودشان نیستند" دیگر تولید این همه دردسر برای خودتان و مردم برای چیست؟

 

برهانی، حقوقدان: جاهلانه می‌خواهند با ابزار جهنم و بهشت، مردم را به پای صندوق بکشانند

محسن برهانی، حقوقدان نوشت: وقتی با معیارهای ذهنی و اعمال سلیقه، رغبت شهروندان را به انتخاب شدن و انتخاب کردن کاهش دادند یا از بین بردند، آنگاه اشتباه دوم را مرتکب می‌شوند و به غلط پای خدا و دین را به وسط می‌کشند.

 

جاهلانه می‌خواهند با ابزار جهنم و بهشت، مردم را به پای صندوق بکشانند؛ غافل از اینکه احتمال دارد در این بازی خطرناک، رفراندوم دیانت ایرانیان برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------