آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

امیری فر: احمدی نژاد تعادل ندارد/ او در انتخابات ۱۴۰۴ کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود



احمدی نژاد،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امیری فر درباره اینکه برخی می گویند احمدی نژاد مشغول بستن لیست برای انتخابات مجلس است گفت: بعید است احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهد.

عباس امیری فر، عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم درباره سکوت احمدی نژاد درباره ماجرای حمله تروریستی کرمان به خبرآنلاین گفت: فکر می‌کنم احمدی‌نژاد تعادل نداشته باشد. بنده فکر می‌کنم احمدی‌نژاد می‌خواهد با سکوت جلب توجه کند کما اینکه برخی با سکوت جلب توجه می‌کنند.

 

شاید محمود احمدی نژاد در گواتمالا سرمایه گذاری کرده باشد /سکوتِ احمدی نژاد درباره حمله تروریستی کرمان، ناجوانمردانه است

 

وی گفت: در مورد احمدی‌نژاد به نظر می‌رسد که می‌خواهد تا چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سکوت خود را ادامه دهد و مانند دوره قبل با اینکه می‌داند ردصلاحیت می‌شود، مجدداً می‌آید، صحبت‌های می‌کند و باز دنبال کارش می‌رود. در حالی که اخبار حاکی از آن است که بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند، احمدی‌نژاد برای شرکت در نشستی پیرامون آب به گواتمالا می‌رود و هیچ حرفی از مردم مظلوم غزه نمی‌زند و یا در مورد شهدای کرمان نیز وضعیت به همین ترتیب است، هیچ انسان متعهدی به خودش اجازه نمی‌دهد که برابر این جنایت عظیم سکوت کند.

 

امیری فر درباره اینکه برخی می گویند احمدی نژاد مشغول بستن لیست برای انتخابات مجلس است گفت: بعید است احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهد چراکه کسی را ندارد کما اینکه همان یک نفر یعنی احمد علیرضا بیگی که خیلی هم دنبالش بود، ردصلاحیت شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------