آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

رئیس دفتر رهبری: اموال خانواده پهلوی در اختیار ولی فقیه زمان است



رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در اصل ۴۹ قانون اساسی، باید اموال مصادره شده از زمان رژیم پهلوی در اختیار ولی فقیه زمان باشد.

به گزارش مهر، محمد محمدی ‌گلپایگانی روز پنجشنبه در آیین معارفه و تکریم محمد مخبر و پرویز فتاح در ستاد اجرایی فرمان امام اظهارداشت: اموال و املاک زیادی از خاندان کثیف پهلوی مانده بود که بعد از سقوط آنها بلاتکلیف بود و به گفته نویسنده کتاب ظهور تا سقوط پهلوی، حسین فردوست؛ تعداد روستاهایی که رضاشاه از مردم شمال و سایر نقاط ایران به زور و تهدید و ارعاب گرفته بود، ۲۴۰۰ روستا بود که جمعیت زیادی را شامل می شد و این املاک را به بنیاد وابسته به خودشان یعنی بنیاد پهلوی دادند و بعد از تبعید به جزیره موریس و هنگام ترک ایران همه این املاک را به پسرش بخشید.

 

آیت الله گلپایگانی، گفت: بزرگترین عامل سقوط رژیم پهلوی را فساد مالی و قاچاق مواد مخدر پدر و پسر پهلوی و دختران و پسران بود. بعد از انقلاب اسلامی اعلام شد روستاییانی که سندی از املاک خود دارند بیایند و املاک خود را پس بگیرند.

 

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در اصل ۴۹ قانون اساسی، باید اموال مصادره شده از زمان رژیم پهلوی در اختیار ولی فقیه زمان باشد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------