آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش تند مسئولان اسرائیلی به حکم احتمالی بازداشت نتانیاهو

شفقنا: در پی احتمال صدور قرار بازداشت بنیامین نتانیاهو،نخست‌وزیر اسرائیل و یوآو گالانت وزير جنگ این رژیم به اتهام ارتکاب جنایت جنگی،…

نتانیاهو: اگر مجبور شویم، تنها می‌جنگیم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «من به رهبران جهان می‌گویم که هیچ فشار و تصمیمی از سوی هیچ مجمع بین‌المللی نمی‌تواند اسرائیل را از دفاع از خود بازدارد. تعهد می‌دهم که اگر اسرائیل مجبور شود که به تنهایی بایستد، این کار را خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران: بنیامین نتانیاهو، اسرائیل با اشتراک‌گذاری ویدئویی به تهدید اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که گفته بود ممکن است ارسال تسلیحات به تل‌آویو را متوقف کند واکنش نشان داد. 

 

به گزارش تایمز اسرائیل، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که این رژیم در حال «مقابله با دشمنانی است که برای نابودی آن تلاش می‌کنند» و ضمن اعتراف صریح به تصمیم خود برای ادامه حملات در غزه گفت: «من به رهبران جهان می‌گویم که هیچ فشار و تصمیمی از سوی هیچ مجمع بین‌المللی نمی‌تواند اسرائیل را از دفاع از خود بازدارد». 

 

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: «تعهد می‌دهم که اگر اسرائیل مجبور شود که به تنهایی بایستد، این کار را خواهد کرد».

 

هیأت حماس و اسرائیل بدون توافقی قاهره را ترک کردند

منابع مصری خبر دادند که هیأت جنبش حماس و رژیم اشغالگر شامگاه پنج‌شنبه پس از دو روز مذاکرات غیرمستقیم به میانجی‌گری مصر، قطر و آمریکا، بدون حصول توافقی در خصوص آزادی اسرای طرفین و آتش‌بس قاهره را ترک کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------