آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

نتانیاهو: به شروط موجود در طرح پیشنهادی نشست پاریس متعهد نیستیم



نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره پاسخ حماس به طرح پیشنهادی نشست پاریس در مورد تبادل اسرا و آتش‌بس تصریح کرد: به شروط موجود در توافق پیشنهادی متعهد نیستیم.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مدعی شد این رژیم به کمتر از «نابودی» حماس رضایت نخواهد داد و هیچ گزینه دیگری جز پیروزی کامل وجود ندارد.

 

وی ادعا کرد پیروزی بر حماس نزدیک است و شاید ظرف چند ماه محقق شود.

 

نتانیاهو مدعی شد: ما در مسیر پیروزی کامل بر حماس و بازگشت همه اسرا هستیم. تحقق اهداف جنگ مساله چند ماه است و هیچ بازگشتی از پیروزی وجود ندارد.

 

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: تنها راه حل، پیروزی قطعی است و اینکه حماس دیگر در غزه نماند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به دیدارش با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد در این دیدار به بلینکن اعلام کرده که پیروزی نزدیک است و این پیروزی برای همه است و در خاورمیانه بازتاب خواهد داشت.

 

وی افزود در دیدار با بلینکن اعلام کرده که غزه باید عاری از سلاح شود و حضور رژیم صهیونیستی ضامن این امر است.

 

نتانیاهو درباره آزادی اسرای صهیونیستی گفت: تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس منجر به آزادی اسرا نمی‌شود و فشار نظامی شرط آزادی این اسرا است.

 

وی با بیان اینکه به ارتش دستور داده است برای انجام عملیات در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه آماده شود، مدعی شد رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند غزه را برای همیشه خلع سلاح کند.

 

نتانیاهو گفت: حذف حماس و تضمین خلع سلاح در غزه دو خواسته مورد توافق اکثریت اسرائیلی‌ها است.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هم گفت به دنبال جایگزین‌هایی برای کار آنروا در غزه است.

 

وی درباره پاسخ حماس به طرح پیشنهادی نشست پاریس درباره تبادل اسرا و آتش‌بس تصریح کرد رژیم صهیونیستی به گفته‌های حماس و شروط موجود در توافق پیشنهادی متعهد نیست و مذاکرات ادامه دارد.

 

نتانیاهو درباره کمک‌های انسانی که به نوار غزه منتقل می‌شود، گفت: ما متعهد شدیم که حداقل کمک‌های بشردوستانه را به غزه منتقل کنیم و این شرط اساسی برای ادامه جنگ است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------