آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای ادعا کرد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است. به…

اسرائیل: حتی اگر حزب‌الله لبنان جنگ را متوقف کند ما جنگ را متوقف نخواهیم کرد



وزیر دفاع اسرائیل،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
وزیر دفاع اسرائیل تأکید کرد این رژیم حل و فصل سیاسی را در درگیری با حزب‌الله ترجیح می‌دهد اما تا زمان تضمین بازگشت امن ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی به منازلشان درگیری را متوقف نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل در دیدار با سباستین لوکورنو، وزیر دفاع فرانسه گفت: حتی اگر حزب‌الله لبنان جنگ را متوقف کند ما جنگ را متوقف نخواهیم کرد. ما تا زمان تضمین بازگشت امن ساکنان شمال به منازلشان درگیری را متوقف نمی‌کنیم.

 

گالانت از لوکورنو به دلیل «پایبندی فرانسه به تلاش برای تغییر وضعیت امنیتی در جنوب لبنان و تلاش برای خارج کردن حزب‌الله از مرزها» قدردانی کرد.

 

وی گفت: فرانسه نقش مهمی در تمایل بین‌المللی برای ثبات وضعیت امنیتی در مرزهای شمالی و در چارچوب تلاش سیاسی با رهبری آمریکا دارد. اسرائیل ترجیح می‌دهد درگیری با حزب‌الله را با حل و فصل سیاسی پایان دهد. با این حال ما آماده تحقق امنیت برای بازگشت ساکنان هستیم اما از ابزارهای نظامی هم استفاده می‌کنیم. جنگ در شمال برای اسرائیل دشوار است اما برای حزب‌الله و لبنان ویرانگر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------