آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای ادعا کرد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است. به…

وزیر دفاع اسرائیل: جنگ تا ۲ ماه پس از آتش‌بس ادامه می‌یابد



وزیر دفاع اسرائیل،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که پس از پایان آتش‌بس موقت و کوتاه با حماس، عملیات نظامی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از تایمز اسرائیل، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از توقف درگیری‌ها و آغاز آتش بس ادعا کرد که پس از پایان آتش‌بس موقت فعلی با حماس، عملیات نظامی «با شدت» برای حداقل دو ماه دیگر از سر گرفته خواهد شد.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به نیروهای نظامی گفت: «آنچه در روزهای آینده خواهید دید ابتدا آزادی گروگان هاست. این مهلت کوتاه خواهد بود و همزمان از شما خواسته می‌شود که آماده شوید و تسلیحات را دوباره برای ادامه کار در دست گیرید. جنگ ادامه خواهد داشت، زیرا باید پیروزی را کامل کنیم.»

 

همچنین «هرزی هالوی»، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اظهارات گالانت را تکرار کرد و گفت که ارتش جنگ را پایان نمی‌دهد. هالوی گفت: «ما در تلاش هستیم تا اهداف جنگ را به هم پیوند دهیم تا با فشار عملیات زمینی شرایط برای آزادی سایر گروگان‌ها ایجاد شود. ما جنگ را پایان نمی‌دهیم، تا زمانی که پیروز شویم.»

 

«دانیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز شامگاه پنجشنبه تایید کرد که در طول آتش بس موقت، نیروهای ارتش مواضع خود را در داخل نوار غزه حفظ خواهند کرد، چون تسلط بر شمال غزه اولین مرحله از یک جنگ طولانی است و ما در حال آماده شدن برای مراحل بعدی هستیم.

 

شاخه نظامی حماس توقف چهار روزه جنگ را تایید کرد

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در شبکه تلگرام خود تایید کرد که از جمعه ۲۳ نوامبر ساعت هفت صبح یک توقف چهار روزه در جنگ برقرار خواهد شد. حماس گفته تمام نیروهای این گروه در این چهار روز دست از نبرد خواهند کشید. به گفته حماس در این مدت هر روز ۲۰۰ کامیون حامل کمک‌‌های بشردوستانه و چهار کامیون حامل سوخت به نوار غزه وارد می‌شود.


کشف چهار تونل مهم در نوار غزه 
ارتش اسرائیل می‌گوید چهار تونل "مهم" حفر شده در اعماق زمین در نوار غزه و همچنین یک انبار سلاح که در زیر تخت فرزندان یکی از اعضای بلندپایه حماس پنهان شده بود را کشف کرده است. ارتش ویدئوهایی را در این رابطه بر روی پلتفرم اکس (توئیتر سابق) منتشر کرد. به گفته ارتش اسرائیل این تونل‌ها به یک شبکه برق متصل هستند که توسط حماس استفاده می‌شد. یکی از این تونل‌ها در بازرسی از منزل یکی از اعضای بلندپایه گروه حماس پیدا شد. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------