آخرین اخبار بین الملل

عملیات گسترده در رفح ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آکسیوس: عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز بایدن نیست

پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن»…

نیروهای اسرائیلی به بیمارستان المعمدانی رسیدند



حمله اسرائیل به غزه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
در نبردهای رزمندگان فلسطینی با نیروهای ارتش اسرائیل در نوار غزه، نیروهای اسرائیلی به بیمارستان المعمدانی در مرکز شهر غزه رسیدند و این بیمارستان را به محاصره خود درآوردند.

به گزارش دیده بان ایران، ۴۲ روز پس از آغاز جنگ، نیروهای اسرائیل در امتداد خیابان عمر المختار پیشروی کرده و به بیمارستان المعمدانی در وسط شهر غزه رسیدند و این بیمارستان را محاصره کردند. در حال حاضر درگیرها در اطراف بیمارستان المعمدانی و تقاطع السامر به شدت ادامه دارد.

 

همچنین درگیریها در مناطق دیگر مانند التوام، سلاطین، بین حانون، تل الهوا و اطراف بیت لاهیا ادامه دارد. پیشروی نیروهای اسرائیلی به‌صورت پاکسازی نقطه به نقطه و به آهستگی در جریان است.

 

بر اساس اطلاعات میدانی، اسرائیل از ساکنان شرق البریج خواسته است تا فورا این مناطق را ترک کنند. به‌نظر می‌رسد ارتش اسرائیل قصد دارد عملیات خود را از سمت منطقه جحرالدیک به سمت البریج گسترش دهد. همچنین اطلاعاتی در خصوص پیشروی جزئی ارتش اسرائیل در مناطق مرزی نوار غزه در منطقه الفخاری در جنوب خان یونس وجود دارد. به‌صورت کلی پس از شایعات احتمال آغاز عملیات در جنوب نوار غزه، تحرکات اسرائیل در این مناطق افزایش یافته است.

 

بمبارانهای ۲۴ ساعته اسرائیل علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------