آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای ادعا کرد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است. به…

نتانیاهو: حماس باید نابود شود/ تهدیدهای مکرون علیه ایران



مکرون و نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
ماکرون در دیدار با نتانیاهو پیشنهاد ایجاد یک ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی برای مبارزه با حماس را داد.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو ضمن تاکید بر حمایت پاریس از رژیم صهیونیستی گفت: آمدم تا از اسرائیل برای دفاع از خود حمایت کنم. تو تنها نیستی(!). ما علیه داعش اقدام کردیم و این بار نیز با هم عمل خواهیم کرد.

 

ماکرون در اظهاراتی خصمانه علیه مقاومت فلسطین گفت: مایلم در چارچوبی که در عراق و سوریه (علیه داعش) عمل کردیم، بتوانیم با حماس نیز مبارزه کنیم. سازمانی که همه ما را تهدید می‌کند.

 

او همچنین به ایران، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن هشدار داد که جبهه‌های جدیدی را در درگیری‌های کنونی در منطقه باز نکنند. رئیس‌جمهور فرانسه گفت: حزب‌الله، ایران و کسانی که اسرائیل را تهدید می‌کنند نباید خطری ایجاد کنند که در صورت هرگونه درگیری، همه بازنده خواهند بود.

 

نتانیاهو نیز به ماکرون گفت: حماس باید نابود شود اما ممکن است زمان ببرد. اگر حماس برنده شود، همه شکست خواهیم خورد و ما، اروپا و تمدن در خطر خواهیم بود.

 

ماکرون همچنین گفت: اولویت ما و اولویت همه دموکراسی‌ها و فرانسه شکست گروه‌های تروریستی است. ما باید برای مقابله با تروریسم و ​​امید دادن (به تل‌آویو) از هم‌اکنون اقدام کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------