آخرین اخبار بین الملل

عملیات گسترده در رفح ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آکسیوس: عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز بایدن نیست

پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن»…

ترامپ: جمهوریخواهان باید علیه بایدن متحد شوند



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس جمهوری پیشین آمریکا در اقدامی علیه جو بایدن رئیس جمهوری کنونی این کشور نامزدهای جمهوریخواه رقیب خود را تشویق کرد از شرکت در مناظره های انتخاباتی خودداری کنند و در مقابل علیه جو بایدن متحد شوند.

به گزارش ایرنا، تارنمای هیل نوشت: ترامپ در پستی در پلتفورم پیام رسان اجتماعی خود، (تروث سوشال) اظهار داشت، تازه ترین مناظره انتخاباتی، پایین ترین سطح را در بین مناظره های انتخاباتی در تاریخ آمریکا داشت. مناظره آینده در میامی که احتمالا آخرین آن است، حتی بدتر خواهد بود.

 

ترامپ افزود: جمهوریخواهان نباید مناظره کنند آنها باید برای شکست دادن بدترین و بی کفایت ترین دولت در تاریخ ایالات متحده متحد شوند.

 

رئیس جمهور جمهوریخواه سابق آمریکا این اظهارات را درست در همان روزی مطرح کرد که اعلام کرد در مناظره سوم انتخاباتی شرکت نخواهد کرد. این مناظره ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در میامی و به میزبانی ان بی سی نیوز برگزار می شود. وی گفت به جای شرکت در این مناظره، میزبان گردهمایی هوادارانش درست در ۱۷ مایلی محل برگزاری مناظره خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------