آخرین اخبار بین الملل

عملیات گسترده در رفح ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آکسیوس: عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز بایدن نیست

پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن»…

ارتش اسرائیل: یک فرمانده کماندوهای حماس را هدف قرار دادیم‌



حماس،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
آویچای آدرایی، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: هواپیماهای جنگی تحت هدایت اطلاعاتی شین بت (نهاد اطلاعاتی اسرائیل) توانستند بلال القدره، فرمانده یگان نخبگان حماس در گردان جنوبی خان یونس را که مسئول عملیات کماندویی در نیریم و نیر اوز بوده را هدف قرار دهند.

به گزارش دیده بان ایران، ارتش اسرائیل ادعا کرده، بلال القدره، فرمانده نیروهای کماندویی حماس را که رهبری حملات به دو شهرک را بر عهده داشت، هدف قرار داده است.

 

النشره نوشت: آویچای آدرایی، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: هواپیماهای جنگی تحت هدایت اطلاعاتی شین بت (نهاد اطلاعاتی اسرائیل) توانستند بلال القدره، فرمانده یگان نخبگان حماس در گردان جنوبی خان یونس را که مسئول عملیات کماندویی در نیریم و نیر اوز بوده را هدف قرار داده اند.

 

آدرایی اعلام کرد کرد: «در ساعاتی از شب گذشته، ارتش اسرائیل به بیش از صد هدف نظامی در محله الزیتون، خان یونس و غرب جبلیه حمله کرد تا توان حماس را تضعیف کند. این حملات شامل مقر فرماندهی، مجتمع‌های نظامی و ده‌ها هدف بود. راکت‌اندازها، سایت‌های پرتاب موشک ضد زره، و سایت‌های نظارتی از جمله این اهداف بوده اند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------