آخرین اخبار بین الملل

عملیات گسترده در رفح ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آکسیوس: عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز بایدن نیست

پایگاه خبری «آکسیوس» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که کاخ سفید معتقد است عملیات اسرائیل برای تسلط بر گذرگاه رفح، عبور از خطوط قرمز «جو بایدن»…

زلنسکی در دیدار با نتانیاهو: انتظارات زیادی داریم



زلنسکی و نتانیاهو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با رئیس جمهور اوکراین وعده داد که کمک‌های غیرمرگبار به کی‌یف از جمله پاکسازی مین‌ها از اراضی این کشور ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، «ولودیمر زلنسکی»‌ رئیس جمهور اوکراین بامداد چهارشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد.

 

زلنسکی در ابتدای این نشست، که اولین دیدار چهره به چهره با نتانیاهو از زمان بازگشت به نخست‌وزیری است، گفت که انتظارات زیادی از او و کابینه‌اش برای کمک به اوکراین در جنگ با روسیه دارد.

 

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست»، وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چه انتظاری از دیدار با هیأت اسرائیل دارد، ضمن تلاش برای طفره‌رفتن از جواب کامل، به گفتن اینکه انتظارات زیادی دارد، بسنده کرد.

 

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل نیز با صدور بیانیه‌ای گفت که نتانیاهو در دیدار با زلنسکی به او نسبت به تداوم کمک‌های غیرمرگبار به اوکراین در جنگ با روسیه اطمینان داده است.

 

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: «نتانیاهو تصریح کرد که اسرائیل به کمک کردن به اوکراین برای حل مسائل انسانی از جمله پاکسازی مین‌های ضد نفر از سرزمین‌هایش ادامه خواهد داد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------