آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

ترامپ: نانسی پلوسی مقصر حمله به ساختمان کنگره آمریکا است



ترامپ و پلوسی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه ان بی‌سی کشورش گفت که نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان "مسئول حمله به کنگره آمریکا در ۶ ژانویه است."

به گزارش ایرنا به نقل از فاکس نیوز, ترامپ در مصاحبه با این شبکه آمریکایی گفت: نانسی پلوسی مسئول امنیت بود. او استقرار ۱۰ هزار سرباز را رد کرد. اگر سربازان در کنگره مستقر بودند، ۶ ژانویه اتفاق نمی‌افتاد.

 

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا او در ۶ ژانویه با ارتش یا پلیس تماس گرفته بود، ادعا کرد: من خیلی خوب رفتار کردم، کار من خیلی خوب بود، نانسی پلوسی استقرار ۱۰ هزار سرباز را رد کرد.

 

ترامپ افزود: او بر کنگره کنترل داشت. گارد ملی را نپذیرفت. من از او خواستم که گارد ملی سه روز قبل در کنگره حضور داشته باشد و پلوسی آن را رد کرد.

 

نانسی پلوسی در واکنش به این اظهارات ترامپ گفت که این ادعاها شرم آور است.

 

وی در بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی گفت: ساکن سابق کاخ سفید همیشه فرافکنی کرده است. او می‌داند که مسئول حمله ۶ ژانویه به کنگره آمریکا است، اما حمله را به دیگران نسبت می‌دهد. این اظهارات شرم آور است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------