آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اسرائیل: عملیات ما در رفح ناقض پیمان صلح با مصر نیست / پیشنهاد حماس در مورد مذاکره از اصول و مواضع ما بسیار دور است

اوفیر جندلمن، سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با بیان اینکه اسرائیل از حساسیت مربوط به انجام عملیات…

زلنسکی: نیروهای اوکراین در حال پیشروی هستند



زلنسکی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین شنبه شب در واکنش به انتقادات مقامات غربی مبنی بر پیشروی بسیار کُند نیروهای این کشور در کانال تلگرامی خود نوشت: نیروهای اوکراین در حال پیشروی هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، در چند روز آینده سومین ماه از آغاز ضد حمله اوکراین به پایان می‌رسد و این در حالی است که با وجود اینکه اوکراین مدعی شده در جریان این ضد حمله نیروهایش بیش از ده‌ها روستا را بازپس گرفته‌اند اما هنوز هیچ شهر یا حتی شهرک مهم آزاد نشده و سربازان این کشور توسط میادین مین بی‌شمار و خطوط دفاعی گسترده نیروهای روسیه با مشکل مواجه شده‌اند.

 

بر اساس گزارش‌های غربی که خشم کی‌یف را برانگیخت، این هفته برخی مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده است، از پیشرفت کُند عملیات ابراز ناامیدی کردند و حتی استراتژی اوکراین در جنگ را اشتباه خواندند.

 

زلنسکی در واکنش به همین گزارش‌ها در کانال تلگرامی خود نوشت: با وجود همه مشکلات، نیروهای اوکراینی در حال حرکت به جلو هستند و مهم نیست که هر کسی چه می‌گوید.

 

وی افزود: هم اکنون ما در حال پیشروی هستیم و این مهمترین چیز است. ما در حال حرکت هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------