بــرای دفـــاع از همســــرم مقتــــول را زدم



مرد جوانی که به اتهام قتل قرار است پای میز محاکمه بایستد مدعی است مقتول در حالت طبیعی نبوده و قصد داشته به همسر وی حمله کند. 

به گزارش  ایران ، 12 خرداد سال گذشته گزارش یک درگیری خونین در یکی از خیابان‌های کیانشهر به پلیس اعلام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوانی به نام بهروز از ناحیه پشت سر زخمی شده که وی را بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده‌اند اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان باخته است.

 

با مرگ بهروز پلیس شناسایی عامل یا عاملان قتل را در دستور کار قرار داد و در گام نخست، تحقیقات میدانی را با پرس و جو از شاهدان درگیری آغاز کرد.

 

درادامه کارآگاهان دریافتند مقتول توسط جوانی به نام شهرام با ضربه چوب به قتل رسیده و متهم همراه دو مرد و یک زن با خودرو از محل متواری شده‌اند.

 

با مشخص شدن این موضوع شهرام ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل بهروز اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا به مأموران گفت: روز حادثه با همسر و دو نفر از دوستانم مشروب گرفتیم و داخل ماشین خوردیم اما وقتی می‌خواستیم به پارک برویم بهروز را که هم محلی ما بود دیدم. او از من خواست از ماشین پیاده شوم تا صحبت کنیم.

وقتی پیش او رفتم از من خواست تا به او هم مشروب بدهیم اما از آنجایی که متوجه شدم حالت طبیعی ندارد و انگار قبلاً هم مشروب خورده مخالفت کردم و گفتم حالت بد می‌شود ولی با شنیدن این حرف عصبانی شد و به من حمله کرد. همسرم که این صحنه را دید فریاد زنان از ماشین پیاده شد تا به کمک من بیاید اما بهروز به یکباره من را رها کرد و به سمت همسرم دوید. من از ترس اینکه آسیبی به همسرم بزند چوبی را که کنار باغچه افتاده بود، برداشتم و از پشت ضربه‌ای به سرش زدم که روی زمین افتاد و خون از سرش جاری شد. وقتی بالای سرش رفتم دیدم تکان نمی‌خورد و همان موقع همسرم را سوار ماشین کردم و با دوستانم فرار کردیم.

 

وی افزود: من نه کینه‌ای از او داشتم و نه خصومتی با هم داشتیم واقعاً قصدم کشتن او نبود و نمی‌دانستم یک ضربه می‌تواند او را بکشد.

 

با ثبت اعترافات متهم اولیای دم قربانی با حضور در دادسرا ادعای متهم مبنی بر مست بودن مقتول را رد و درخواست قصاص کردند.

 

در این میان سازمان پزشکی قانونی نیز در گزارشی علت مرگ را ضربه جسم سخت به سر و خونریزی اعلام کرد.

 

در ادامه با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی بزودی پای میز محاکمه بایستد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------