آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و آبراهه‌ها و انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

منصور شیشه‌فروش در گفت وگو با ایرنا افزود: در زمان حاضر بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل. نایین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

 

وی اظهار داشت: همچنین این بارش‌ها موجب آبگرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، علویجه، بادرود به ‌کاشان.و مسیرهای جاده‌ای روستاهای «خنج»، «اردیب» و «عروسان» شهرستان خور و بیابانک شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: بر این اساس بصورت موقت جاده بادرود- کاشان مسدود شده اشت و تردد خودروها در این مسیر به کُندی تردد صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، گفت: اکنون تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آبگرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس نیز با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در مسیرهای سیل‌گیر به کنترل ترافیک و ایمن‌سازی راه ‌ها اقدام می کنند.

 

همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان نیز در گفت وگو با ایرنا از مسدود شدن جاده خور و بیابانک به سمت انارک و نایین بدلیل بارش شدید باران تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ علی مولوی افزود: رانندگان از مسیر چوپانان، اردکان و نایین برای تردد استفاده کنند و تا اطلاع رسانی بازگشایی این مسیر، از تردد در این محدوده خودداری کنند.

 

جاری شدن سیل در استان یزد

بارندگی شدید عصر و شامگاه سه‌شنبه در یزد و ۱۱ شهرستان دیگر این استان موجب جاری شدن سیل در اکثر رودخانه‌ها و مسیرهای منتهی به مناطق مختلف به خصوص در روستاها شد. 

 

ستاد بحران : مدارس زرند فردا تعطیل است

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

 

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

 

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------