آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

اعتراض قانون‌گذار ارشد آمریکایی نسبت به مذاکرات ایران و آمریکا؛ به تهران پاداش ندهید



رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس جمهوری این کشور نسبت به برخی گزارش‌ها در خصوص مذاکرات غیر رسمی با ایران اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، "مایکل مک‌کال" رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به «جو بایدن» رئیس جمهوری این کشور نسبت به برخی گزارش‌ها در خصوص مذاکرات غیر رسمی با ایران ابراز نگرانی کرد.

 

در این نامه آمده است که مذاکرات غیر رسمی با ایران بدون اطلاع دادن به کنگره، «قصد دولت شما را در پایبندی به قانون زیر سئوال می‌برد».

 

وی افزود که بر اساس قانون بازنگری توافق هسته‌ای ایران در سال ۲۰۱۵ میلادی، دولت آمریکا موظف است کنگره را در جریان مذاکره با تهران قرار دهد. 

 

مک‌کال با انتقاد از رویکرد دولت بایدن در قبال ایران، مدعی شد که دولت آمریکا به جای استفاده از اهرم دیپلماتیک و بازدارندگی نظامی برای مقابله با فعالیت‌های تهران، به رفتار بد ایران در ازای وعده دورغین کاهش تنش پاداش می‌دهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------