آخرین اخبار اقتصادی

مسکن پرند,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

تسنیم نوشت: در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی…

راهنمای جامع انجام حواله یوان به چین برای واردات کالا از علی بابا



راهنمای جامع انجام حواله یوان به چین برای واردات کالا از علی بابا

 

واردات از چین چند مرحله کار تخصصی است که یکی از این مراحل، خرید کالا و ارسال حواله یوان به حساب شرکت چینی فروشنده کالاها است. برای اینکه بتوانید حواله یوان به حساب شرکت‌های فروشنده چینی انتقال دهید لازم است با یک سری اصول و نکات آشنا شوید که البته توسط متخصصان بازرگانی وانیکس گردآوری شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین اگر قصد دارید با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان حواله یوان به چینارسال کنید، کافی است اینکار را به متخصصان وانیکس بسپارید.

 

مراحل واردات کالا از چین

برای واردات کالا از چین لازم است که 3 مرحله اصلی واردات کالا را طی کنید. این مراحل شامل خرید، ترخیص و انتقال کالاها به ایران است. مرحله اول یعنی خرید کالا با انتخاب و ارتباط با شرکت‌های فروشنده آغاز می‌شود. بعد از اینکه کالای موردنظر خود را انتخاب کردید، شرکت‌های فروشنده معتبر کالا را نیز باید بیابید و سپس با آن‌ها ارتباط برقرار کنید تا سر قیمت و چگونگی انتقال حواله یوان به حساب شرکت به توافق برسید. در این مرحله است که کارهای انتقال حواله یوان انجام می‌شود که جزو مرحله مهم و حیاتی برای ادامه واردات کالا از چین محسوب می‌شود.

 

در مرحله بعدی، نوبت به ترخیص کالاها از گمرک می‌رسد. این کار توسط ترخیص‌کاران با تجربه مثل ترخیص‌کاران شرکت بازرگانی وانیکس انجام می‌شود. در آخر کار نیز کارهای انتقال کالاها به ایران باید انجام شود که باز هم به انتقال حواله یوان نیاز دارد؛ زیرا شرکت‌های کارگو بین‌المللی برای انتقال کالاها نیازمند انتقال حواله یوان هستند. پس آشنایی با چگونگی انتقال حواله یوان به چین یک امر ضروری در تمام مراحل واردات کالا از چین است که در ادامه جزئیات آن را کامل توضیح خواهیم داد.

 

مرحله خرید و حواله یوان به چین

در مرحله خرید که نیازمند انتقال حواله یوان به چین است، شما با شرکت فروشنده توافق می‌کنید که هزینه خرید کالاها را به یوان انتقال دهید یا دلار و اینکه روش انتقال چگونه باشد. بهتر است روش انتقال هزینه خرید را یوان انتخاب کنید؛ زیرا هم پول رایج چین است و مالیاتی برای انتقال آن در نظر گرفته نمی‌شود و هم در نقل و انتقالات مالی بین‌المللی دردسر کمتری نسبت به حواله دلار دارد. در ایران صرافی‌های زیادی هستند که به شما حواله یوان می‌دهند، اما برای انتقال آن به حساب شرکت چینی لازم است که حتما کار را به یک شرکت بازرگانی واسطه معتبر بسپارید.

 

انتقال حواله یوان به چین درست مانند پرداخت هزینه خرید هنگام خرید کالا از فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی است، تنها تفاوتش این است که حساب شرکت فروشنده چینی در خارج از کشور است و ما به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم به سادگی کارهای انتقال به حساب‌های بین‌المللی خارجی را انجام دهیم. برای همین کلا انتقال حواله دلار را باید کنار گذاشت؛ زیرا دردسر زیادی دارد. اما برای انتقال حواله یوان راه‌های مختلفی وجود دارد که بتوان با آن تحریم‌ها را دور زد. بازرگانی وانیکس در انجام این کارها تجربه و تخصص فراوانی دارد.

 

مرحله خرید و حواله یوان به چین

 

راه های انتقال حواله یوان به چین

برای انتقال حواله یوان به چین سه راه اصلی وجود دارد که بازرگانی وانیکس هر سه راه را بسته به شرایط شما انجام می‌دهد. راه اول این است که با استفاده از کارت‌های پرداخت بین‌المللی یا سیستم‌های پرداخت بین‌المللی مثل مستر کارت یا پی پال به‌صورت آنلاین حواله یوان را از حساب خود به حساب شرکت فروشنده انتقال دهیم. این روش زمانی بسیار کاربردی است که قصد خرید از علی بابا را دارید باید بدانید در این سایت برای پرداخت هزینه خرید یک سیستم پرداخت آنلاین به اسم علی پی وجود دارد که با آن می‌توانید به‌صورت آنلاین حواله یوان را انتقال دهید.

 

راه دیگر انتقال بین بانکی است. برای اینکار از شعبه‌های بانک کشاورزی چین که در سراسر کشور فعال است، استفاده می‌کنند. اکثر شرکت‌های چینی در این بانک حساب دارند و نقل و انتقالات مالی خود را با آن انجام می‌دهند. راه آخر نیز استفاده از روش سوئیفت است که بازهم بین بانکی محسوب می‌شود، اما فرق آن این است که برای انتقال حواله یوان با مقدار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته به اینکه شرایط واردات شما با کدام روش متناسب باشد، بازرگانی وانیکس یکی از راه‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر قصد دارید در کمترین زمان و با کمترین هزینه حواله یوان به چین داشته باشید، کافی است اینجا کلیک کنید.

 

ارسال حواله یوان به چین با بازرگانی وانیکس

بازرگانان زیادی هر ساله با استفاده از کمک شرکت‌های بازرگانی واسطه کارهای واردات و انتقال حواله یوان به چین را انجام می‌دهند. یکی از این شرکت‌های بازرگانی واسطه که در انجام اینکار تجربه و تخصص زیادی دارد، بازرگانی وانیکس است. برای اینکه بتوانید از خدمات حواله یوان به چین این بازرگانی استفاده کنید، کافی است با مشاوران آن مشورت کرده و سپس در طی چند روز کاری، کارهای انتقال حواله یوان به چین را با کمترین قیمت انجام دهید. این بازرگانی از هر سه روش برای انتقال حواله یوان به چین استفاده می‌کند که شما می‌توانید یکی را که با شرایط شما همخوانی دارد انتخاب کنید و به سادگی هزینه خرید کالاها را به حساب شرکت فروشنده انتقال دهید.

 

چرا بازرگانی وانیکس؟

بازرگانی وانیکس بالای 10 سال تجربه در امر واردات کالا به روش‌های مختلف به ایران دارد. همچنین این بازرگانی تجربه زیادی در انتقال حواله یوان از ایران به چین دارد و برای همین می‌توانید با خیالی راحت کارهای انتقال این حواله را به آن بسپارید. علاوه بر این وجود کارشناسان و واسطه‌های خبره بازرگانی وانیکس در چین، کارهای افتتاح حساب بین‌المللی و انتقال حواله یوان از ایران به چین را برای شما ساده خواهد کرد.

 

بد نیست بدانید که بازرگانی وانیکس در انجام کارهای واردات یک تضمین اساسی نیز به بازرگانان می‌دهد. این تضمین اینگونه است که یک چک با ارزشی برابر هزینه خرید کالاها به شما ارائه می‌کند تا اگر در هر مرحله خسارتی به کالاهای شما وارد شد، بتوانید هزینه خسارت را از آن‌ها بگیرید. همچنین این بازرگانی در نقل و انتقالات مالی از ایران به چین و بالعکس نیز تجربه و مهارت بسیار زیادی دارد و کارهای انتقال حواله یوان را برای شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024