آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر…

رشد بورس در اولین روز هفته (1402/11/21)



بورس تهران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش یافت و به عدد ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحدی رسید و برای دومین روز معاملاتی متوالی، صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۱ هزار و ۱۶۱ واحدی به عدد ۷۳۹ هزار و ۸۱۵ واحدی رسید رسید.

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش بازار بورس تهران به ۷۲ همت و ۹۱۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۱ هزار و ۲۳۶ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

 

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شپنا، فملی، تاپیکو، کویر، سصف‌ها بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های فاسمین و سدشت بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.

 

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۳ واحدی به عدد ۲۵ هزار و ۴۳۹ واحدی رسید؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۲۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۶۴ هزار و ۹۰۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

 

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، وسپهر و فزر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های بپاس، کگهر، انتخاب و پارتا بیشترین بر کاهش شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------