رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | یاران نکونام با سه غایب در تبریز



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

 عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

 

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

 

استقلال با سه غایب در تبریز/ اسدی و احمدزاده در تمرینات گروهی سپاهان

  به گزارش آنا، آرمین سهرابیان پیش از دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین مصدوم شد و آن مسابقه را از دست داد. این بازیکن البته مدعی شد حدود ۱۰ روز بعد مهیای حضور در بازی ها می شود اما در استانه بازی استقلال و تراکتور این بازیکن هنوز به شرایط مسابقه نرسیده و نمی تواند آبی پوشان را در بازی چهارشنبه همراهی کند.

 

به این ترتیب استقلال درغیاب سید حسین حسینی محروم و رافائل سیلوای مصدوم، سهرابیان را هم در اختیار نخواهد داشت.

 

خبر خوش برای سپاهانی‌ها/ اسدی و احمدزاده در تمرینات گروهی

دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال سپاهان در تمرینات گروهی این تیم حاضر شدند و همراه با سایر نفرات به تمرین پرداختند.

 

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار بگیرند.

 

رضا اسدی و فرشاد احمدزاده دو بازیکن مؤثر در ترکیب سپاهان با مصدومیت مواجه بودند و حتی اسدی در دیدارهای اخیر تیمش غیبت داشته، در تمرین روز یکشنبه ۹ اردیبهشت این تیم همراه با سایر نفرات بدون هیچ مشکلی به تمرین پرداختند.

 

اسدی و احمدزاده به دیدار با پرسپولیس می‌رسند و در صورت صلاحدید《ژوزه مورایس》این دو بازیکن می‌توانند در ترکیب زردپوشان به میدان بروند.

 

پرسپولیس با ۵۲ و سپاهان با ۴۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------