3 نکته که در خرید تابلو دکوراتیو باید مد نظر قرار دهید



تابلوهای دکوراتیو نقش به سزایی در زیبایی محیط پیرامون شما خواهند داشت. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون محیط زندگی یا محیط کسب و کار خود هستید قطعا تابلو دکوراتیو گزینه مناسبی برای این کار به شمار می رود. تابلو دکوراتیو در سبک ها و طرح های زیبا و متنوع می تواند پیام های متفاوتی را به مخاطب شما القا کند. برخی آثار هنری می توانند افراد را تحت تاثیر مفهوم درونی خود قرار دهند و استفاده از این تابلوها قطعا تاثیر مدنظرتان را روی مخاطبانتان خواهد گذاشت. برای انتخاب یک تابلو دکوراتیو باید موارد مختلفی را مدنظرتان قرار دهید. در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب یک تابلو دکوراتیو مناسب کمک کنیم.

 

تابلو دکوراتیو را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه تابلو دکوراتیو  و یا تابلو نقاشی مدرن در ابتدا باید محل های عرضه این آثار هنری را به خوبی بشناسید. محل هایی که نسبت به آثار هنری و سبک های هنری آشنایی کامل داشته باشد و توانسته باشد مجموعه کامل و بی نقصی از این تابلو ها را گردآوری و عرضه کرده باشد. ممکن است برای برخی فضاها تابلوی کلاسیک نیاز باشد و برای برخی فضاها تابلو مدرن زیباتر باشد.

 

استفاده از تابلو انتزاعی نیز برای برخی موقعیت های مکانی زیبایی و بی مرزی جسورانه ای را القا می کند و تابلو مینیمال می تواند زیبایی ساده، روان و بی آلایشی را به نمایش بگذارد. فورنیمو فروشگاهی است که فروش تابلو دکوراتیو در سبک های مختلف را به صورت تخصصی انجام می دهد و انواع تابلو دکوراتیو در سبک های مختلف را عرضه کرده است. در کنار کیفیت مناسب، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه تابلوها در فورنیمو امکان خرید تابلو دلخواهتان را برای شما امکان پذیر کرده است.

 

خرید تابلو دکوراتیو

خرید تابلو دکوراتیو

 

3 نکته در انتخاب تابلو دکوراتیو مناسب

اندازه مناسب تابلو

برای انتخاب تابلو دکوراتیو اولین نکته مهم درنظر داشتن اندازه تابلو دکوراتیو است که قصد داریم مورد استفاده قرار دهیم. متناسب با فضایی که در اختیار داریم باید اندازه مناسب تابلوی خود را مورد جستجو قرار دهیم. اگر به دنبال جلب توجه یک نقطه کانونی در ورودی محیط خود هستید می توانید از یک تابلو بزرگ برای ورودی دراماتیک خود بهره ببرید. یا یک تابلوی متوسط با پس زمینه زیبا می تواند در مکان هایی که محل تجمع است مناسب باشد. 

 

رنگ بندی تابلو دکوراتیو

بر اساس محیط مورد استفاده که منزل یا محل کار باشد و سایر عناصر موجود در فضای پیرامونی، رنگ بندی تابلو دکوراتیو باید مورد توجه قرار بگیرد. این که از رنگ های شاد و روشن و غنی بهره گرفته شده باشد یا رنگ های ملایم و آرام؛ نکته ای است که باید بر اساس محیط مورد استفاده خود مدنظر قرار دهید تا تناسب تابلوی شما مورد توجه قرار بگیرد.

 

سبک هنری تابلو مورد توجه قرار بگیرد

برای انتخاب تابلو دکوراتیو توجه داشتن به سبک هنری آن مهم است. برخی محیط ها سبک های هنری متفاوتی را می طلبد. به عنوان مثال برای محیط های سنتی، سبک سنتی مناسب است و برای محیط های متفاوت تابلو مدرن بیشتر خودنمایی می کند. در واقع باید سبک های مختلف تابلو دکوراتیو را بشناسیم و بر اساس مفهوم و زیبایی شناسی از آن ها استفاده کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024