اخبار پزشکی

نادرترین بیماری‌های عصبی,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

رازگشایی علم ژنتیک از نادرترین بیماری عصبی/ پای این ژن در میان است!

علم ژنتیک پس از ربع قرن بررسی توانست علت یکی از نادرترین بیماری‌های عصبی را پیدا کند. به گزارش خبرآنلاین، شاید نام آتاکسی…

شرایط معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و کسر خدمت سربازان متاهل اعلام شد



معافیت مشمولان,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نحوه معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای ۳ و ۴ فرزند از خدمت وظیفه عمومی و همچنین کسر خدمت کارکنان وظیفه متاهل حین خدمت به ازای هر فرزند را تشریح کرد. 

سرهنگ حسن دستوری زاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص معافیت مشمولان غایب وغیرغایب دارای ۳ و ۴ فرزند و بیشتر از خدمت وظیفه عمومی بیان کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۴ کلیه مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

 

وی افزود: همچنین مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۳ فرزند بوده و سن آنان حداقل ۴۰ سال تمام است نیز پس از طی دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: به کارکنان وظیفه متأهل در حال خدمت نیز، علاوه بر ۲ ماه کسر خدمت تأهل، برای فرزند اول۳ ماه، برای فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم ۵ ماه کسر خدمت اعطاء می‌شود.

 

سرهنگ دستوری زاده در پایان بیان کرد: مشمولان غایب دارای شرایط می بایست برای ثبت درخواست خود به دفاتر پلیس+۱۰ سطح استان مراجعه و کارکنان وظیفه نیز به نیروی انسانی مربوطه مراجعه کنند تا مراحل رسیدگی و صدور کارت معافیت برای آنان انجام شود و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------