لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد. یکی از مهم‌ترین دیدارهای امشب تیم فوتبال آاس رم به مصاف آث میلان رفت. در دیدار رفت این دو تیم آس رم موفق شده بود با یک گل تیم میلان را شکست دهد.

 

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ جیانلوکا مانچینی توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۲ پائولو دیبالا با یک بغل پای زیبا توانست برای بار دوم دروازه میلان را باز کند. در دقیقه ۳۱ مهمت زکی چلیک با خطایی که انجام داد رم را ۱۰ نفر کرد.

 

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۵ متئو گابیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در پایان بازی با نتیجه ۳ بر یک رم به پایان رسید.

 

در دیگر دیدار همزمان و مهم تیم‌های لیورپول و آتالانتا به مصاف همدیگر رفتند. در بازی رفت ۳ بر صفر نتیجه به سود آتالانتا به پایان رسیده بود.

 

در نیمه اول در دقیقه ۷ محمد صلاح از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و نیمه اول به سود میهمان به پایان رسید و ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند دروازه‌های یکدیگر را تهدید کنند و در پایان لیورپول برنده این بازی شد.

 

در دیگر بازی تیم‌های فوتبال وستهم و بایرلورکزن با نتیجه یک بر یک بازی به تساوی رسیدند. برای وستهم میکائیل آنتونیو گل‌زنی کرد و جرمی فریمپونگ برای بایرلورکزن گل زد و در مجموع این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده آلمان به پایان رسید.

 

مارسی و بنفیکا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل 24-2023 لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در طول 90 دقیقه با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه مجموع، مساوی 2-2 شده و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز گلی زده نشد تا سپس در ضربات پنالتی مارسی با نتیجه 4-2 پیروز شود. پنالتی اول بنفیکا را آنخل دی ماریا با ضربه خارج از چارچوب از دست داد و پنالتی چهارم را آنتونیو سیلوا زد که دروازه بان مارسی سیو کرد. مارسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------