دنی آلوز از زندان آزاد شد



دنی آلوز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دنی آلوز دقایقی پیش و پس از پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی به‌طور موقت از زندان آزاد شد.

به گزارش ورزش سه، پس از 14 ماه و پنج روز زندان، دنی آلوز با پرداخت یک میلیون یورو لازم برای وثیقه، همانطور که دادگاه عالی کاتالونیا در ساعت 11:30 صبح تایید کرده بود، از زندان آزاد شد.

 

دادگاه بارسلونا روز چهارشنبه 20 مارس با آزادی موقت او تا زمان تجدیدنظر در مورد حکم 4.5 سال زندان آلوز موافقت کرد و تا امروز دوشنبه او نتوانسته بود وثیفه یک میلیون یورویی را تهیه کند. به یاد داشته باشیم که این فوتبالیست به اتهام تجاوز جنسی به چهار سال و شش ماه زندان محکوم شده است.

 

مدافع برزیلی بالاخره امروز وثیقه یک میلیون یورویی را واریز کرد و پس از امضای حکم آزادی موقت به همراه وکیلش، اینس گواردیولا، زندان برایان 2 را ترک کرد.

 

دنی آلوس هنگام خروج از زندان با اعتراض مردمی که جلوی زندان جمع شده بودند، روبه‌رو شد. آنها به شدت با آزادی موقت او مخالف بودند و شعار می‌دادند.

 

آلوز بالاخره پس از چند روز مذاکره توانست مبلغ وثیقه را تهیه کند. در ابتدا، همه نگاه‌ها به خانواده نیمار بود که در ابتدای پرونده به دنی آلوز کمک کردند تا 150 هزار یورو غرامت به قربانی را بدهد.

 

در واقع او ابتدا از نیمار درخواست کرد این وثیقه را بپردازد. نیمار که قبلا برای پرداخت 150 هزار یورو غرامت آلوز به قربانی اقدام کرده بود، این بار حاضر نشد رقم وثیقه را بپردازد اما برای بسیاری جای سؤال بود که چرا خود آلوز این مبلغ را پرداخت نمی‌کند و اینکه او که سال‌ها بازیکن حرفه‌ای بود، یک میلیون یورو هم ندارد؟

 

به دلیل کشمکشی که بازیکن سابق بارسلونا با همسر سابق و مادر دو فرزندش دارد و به‌خاطر پرداخت نکردن مستمری مربوط به دو فرزند خود، حساب‌هایش در برزیل مسدود شده و نمی‌تواند پول برداشت کند.

 

از سوی دیگر، اینس گواردیولا، وکیل مدافع او در این پرونده، اطمینان داده بود که او دو حساب نیز در اسپانیا دارد. به‌طور خاص، در بانک La Caixa. در یکی از آنها موجودی ندارد و در دیگری 51000 یورو است.

 

آخرین اطلاعات حاکی از آن بود که خانواده او (به ویژه مادر و برادرش) برای بیرون آوردن آلوز از زندان به دنبال وام هستند و در نهایت امروز موفق شدند و ستاره برزیلی با تحویل دو پاسپورت خود موقتا تا رای فرجام خواهی بیرون از زندان خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------