آخرین اخبار جامعه

تشریفات ترحیم در مسجد الزهرا احمد

مراسم ترحیم در مسجد الزهرا احمد آباد مشهد

مسجد الزهرا مشهد یکی از بزرگترین و اصلی ترین مساجد شهر مشهد برای برگزاری مراسمات ترحیم است. این مسجد توسط خیر محترم دکتر…

فواید شرکت در کارگاه مادر و کودک



کارگاه مادر و کودک مسیر یادگیری کودکان را هموار ساخته و با آگاه سازی والدین به خصوص مادران، محیط آموزشی امن را در بهترین مهدکودک برای کودکان فراهم می آورد.

 

کارگاه مادر و کودک چیست؟

کارگاه مادر و کودک در تعداد جلسات مشخص، با هدف یادگیری پایا پای مادر و کودک و افزایش قدرت حل مسئله، هنر، خلاقیت و افزایش تمرکز کودکان برگزار می شود.

این کارگاه ها متناسب با گروه های سنی مختلف در دسته بندی های متنوع بین سنین 7 ماه الی 5 سال برگزار می شود.

 

امن ترین محیطی که هر فرد در آن رشد می کند محیط خانه و خانواده است.به همین منظور این کارگاه در فضایی پر از مهر و محبت ایجاد کرده و از کودک انتظار پاسخدهی متقابل نمی رود چرا که در طور روند کارگاه، کودک به صورت خودجوش با محیط وقف پیدا کرده و هماهنگ می شود.

 

فواید کارگاه مادر و کودک

دنیای پیرامون کودکان مملو از ناشناخته ها و عوامل کشف نشده می باشد که هر کودک با دیدن، شنیدن، لمس کردن، بوییدن و چشیدن با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کند که باعث می‌شود در یادگیری کمک کند.

 

فواید کارگاه مادر و کودک

 

10تا از فواید شرکت در کارگاه های مادر و کودک :

1-  افزایش آگاهی مادران در زمینه تربیت کودکان

2- تبادل اطلاعات و هم صحبتی با دیگر مادران

3-  یادگیری همراه با بازی و فعالیت های جذاب

4-  ایجاد علاقه برای انجام کارهای گروهی در کودکان

5- رشد کیفیت ارتباطات اجتماعی و عاطفی

6- شکوفایی استعدادها در زمینه های مختلف

7- ایجاد حس استقلال و احساس مسئولیت

8- شناسایی نقاط قوت و ضعف کودکان

9- تقویت قدرت ایده پردازی و قوه تخیل کودکان

10-  تقویت مهارت های ذهنی کودکان

 

اهداف کارگاه مادر و کودک

با گذشت زمان به دلیل اینکه روز به روز بر تعداد بانوان شاغل افزوده می شود، کودکان نسبت به گذشته مدت زمان کمتری را با والدین خود سپری می کنند و ممکن است در تربیت، اعتماد و احساس امنیت کودک تاثیر بگذارد به همین مظور شرکت در کارگاه هایی که به رابطه مادر و کودک کمک می کند، می تواند بهترین گزینه برای حفظ پیوند خانواده باشد.

 

کارگاه های مختلفی برای ارتباط بهتر مادر و فرزند در زمینه های مختلف برگزار می شود و اهداف مشترکی را دنبال می کنند.وجود فضای مناسب و مربیان حاذق اصلی ترین بخش های رویداد مادر و کودک می باشند که با راهنمایی مربی، مادر و کودک با انواع فعالیت ها و روش های انجام آن ها آشنا شده و مسیر یادگیری را پیش می گیرند.

 

کارگاه های مادر و کودک با انجام بازی های حسی و حرکتی همراه است که به دنبال آن حواس پنجگانه کودک تقویت، و با انجام فعالیت های بدنی عضلاتشان رشد پیدا می کند.

از اهداف مهم این کارگاه، تقویت هوش هیجانی، کمک به خودشناسی کودک، رشد مهارت های اجتماعی، افزایش علاقه به یادگیری، هماهنگی اعصاب و عضله، افزایش دقت کودک، تقویت مهارت های کلامی و برقراری ارتباط عاطفی و دوستانه میان مادران و فرزندانشان می باشد.

 

کارگاه های مادر و کودک پرچین

کارگاه های مادر و کودک پرچین در زمینه های مختلف و مناسب با سنین متفاوت برگزار می شود.کارگاه های مادر و نوزاد، مادر و کودک، پلی فام و گردش در طبیعت از جمله مواردی هستند که در کارگاه های مادر و کودک پرچین تشکیل و برگزار شده و در طی این سال ها نتایج مطلوبی نیز به وجود آورده است.

 

مهم ترین اصل انجام فعالیت های متنوع کودکان به همراه مادرانشان، تخلیه انرژی و رشد همه جانبه می باشد که توسط مربیان مجرب و آگاه صورت می پذیرد، که در نتیجه کودک حتی در خانه نیز احساس آرامش و سرزندگی داشته که منجر به خواب راحت تر و شادابی بیشتری می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024