آلفاطب یک کلینیک کامل خدمات پزشکی و درمانی در منزل



مرکز خدمات پزشکی در منزل آلفاطب

طبق گزارش مرکز آمار ایران، در سال ۱۳۹۹، حدود ۵ میلیون نفر در ایران نیاز به خدمات مراقبت در منزل داشته‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۵ این رقم به ۷ میلیون نفر افزایش یابد. این مساله نیاز بیش از پیش به مجموعه‌های ارائه‌ی خدمات پزشکی در منزل را پررنگ کرده است که آلفاطب یکی از پیشروان این خدمات در ایران به شمار می‌رود.

 

مزایای درمان در منزل و استفاده از مراکز خدمات پزشکی در منزل

 

خدمات پزشکی در منزل توسط مرکز خدمات پزشکی آلفاطب

 

دلایل بسیاری وجود دارد که افراد به جای استفاده از مراجعه‌ی حضوری به مراکز درمانی و یا مطب پزشکان و کلینیک‌ها، لازم است تا خدمات پزشکی را در منزل دریافت کنند. برخلاف باور رایج، خدمات پزشکی در منزل صرفا برای افراد با کهولت سن و یا ناتوان از حرکت نیست و می‌تواند.

 

در ادامه مزایای خدمات پزشکی در منزل را بررسی می‌کنیم.

 

1. راحتی و آسایش

 خانه محیطی آشنا و راحت است. این امر به ویژه برای افرادی که از قبل احساس ناخوشی یا اضطراب دارند، بسیار مهم است. درمان در منزل استرس رفت و آمد به مطب یا بیمارستان را به خصوص برای افراد با تحرک محدود، از بین می‌برد.

 

2. کاهش خطر ابتلا به عفونت

بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها می‌توانند محل تجمع آلودگی‌ها باشند و برای برخی گروه‌های حساس‌تر و ضعیف از لحاظ ایمنی می‌تواند با خطر ابتلا به بیماری‌های دیگر همراه باشد. درمان در منزل خطر ابتلا به سایر بیماری‌ها، به ویژه برای افراد با سیستم ایمنی ضعیف را کاهش می‌دهد. این مساله به‌خصوص در دوران کرونا و تجمع بیماران و آلودگی محیطی اهمیت ویژه‌ای پیداد کرد.

 

3. بهبودی سریع‌تر

مطالعات نشان داده‌اند که بیماران تحت درمان در منزل که نیاز به دستگاه‌ها و تجهیزات بیمارستانی ندارد، اغلب سریع‌تر بهبود می‌یابند و نتایج بهتری کسب می‌کنند. این ممکن است به دلیل عواملی مانند کاهش استرس، محیط آرام‌تر و حمایت خانواده باشد.

 

3. حفظ حریم خصوصی و احترام:

برای برخی از بیماران حساس و دارای مسائل روانی خاص، درمان در منزل حریم خصوصی و احترام بیشتری را برای بیمار به همراه دارد و بیمارانی که از بودن در معرض دید دیگران معذب هستند را با آرامش بیشتری به ادامه‌ی فرایند درمان تشویق می‌کند.

 

4. صرفه‌جویی در هزینه

مراقبت در منزل گاهی می‌تواند نسبت به مراقبت سنتی در بیمارستان ارزان‌تر باشد. زیرا هزینه‌های مربوط به اتاق بیمارستان و سایر هزینه‌های مرتبط را حذف می‌کند. برای هزینه خدمات پزشکی در منزل با مشاوران الفاطب در تماس باشید؛ تا براساس شرایط شما هزینه دقیق را محاسبه کنند.

 

5. حمایت اطرافیان

درمان در منزل به بیماران این امکان را می‌دهد که به عزیزان خود نزدیک‌تر باشند و در طول بهبودی از حمایت عاطفی و عملی آن‌ها بهره‌مند شوند.

 

6. شرایط خاص پزشکی

برخی از شرایط پزشکی، به ویژه بیماری‌های مزمن، ممکن است با حمایت خدمات مراقبت در منزل به طور مؤثرتر مدیریت شوند.

 

مزایای استفاده از خدمات پزشکی و درمانی آلفاطب

کلینیک آلفاطب

 

خدمات پزشکی در منزل، لازم است توسط موسسات و مراکز تخصصی مجوزدار ارائه شود تا مزایایی که در بالا به آن اشاره شد به بهترین نحو دریافت شود. در این زمینه مرکز تخصصی خدمات پزشکی در منزل به نام آلفاطب توانسته با اخذ مجوزهای لازم، در طی بیش از ۱۵ سال، این خدمات را در خانواده‌ها و بیماران در تهران ارائه دهد که در زیر برخی از مزایای آن اشاره شده است.

 

مشاوره تلفنی رایگان: یکی از مهم‌ترین بخش‌های آلفاطب که آن را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کند، مشاوره تلفنی رایگان در زمینه‌ی اعزام پزشک و پرستار به منزل و خدمات مراقبتی و درمانی در خانه است. با این سرویس، علاقه‌مندان می‌توانند با تشریح نیازهای خود، از راهکارهای مراقبتی مختلف مطلع شده و قبل از هر اقدامی، همه‌ی جوانب آن را ارزیابی کنند.

 

راحتی و آسایش: با استفاده از خدمات آلفاطب، دیگر نیازی به مراجعه به مطب یا بیمارستان نیست و فرد می‌تواند خدمات پزشکی مورد نیاز خود را در منزل دریافت کند.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه: با حذف هزینه‌های رفت و آمد و انتظار در مطب، در وقت بسیاری از بیماران و همراهان و خانواده‌ی آنها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

 

کیفیت بالا: آلفاطب از کادر مجرب و متخصص استفاده می‌کند و تمامی پزشکان و پرستاران و تکنیسین‌های همکار آن، تمامی مجوزهای خدمات پزشکی لازم را دارند که به‌طور مداوم کیفیت خدمات آنها توسط مرکز ارزیابی می‌شود.

 

پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته: آلفاطب به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و حضور پزشک در ۲۴ ساعت در این مرکز می‌تواند دغدغه‌های مشاوره و پشتیبانی خدمات انجام شده را در هر زمان از شبانه‌روز از دوش بیماران و خانواده‌ها بردارد.

 

راه‌های ارتباطی با مجموعه پزشکی، درمانی آلفاطب

از راه‌های زیر با مرکز خدمات پزشکی آلفاطب در تماس باشید.

 

تماس از منطقه شمال تهران: 22371371 – 22351069

 

منطقه غرب و شمال شرق تهران: 22754843 – 26851095

 

دفتر منطقه مرکزی (پوشش دهی مرکز، جنوب و شرق) تهران: 66570772 – 66570774

 

ایمیل: alphatebcom@gmail.com

 

سایت رسمی آلفاطب: alpha-teb.com

 

رزرو خدمات در آلفاطب: https://alpha-teb.com/reservation-service

 

آدرس جهت مراجعه حضوری: تهران، بلوار کشاورز، خیابان جمال زاده شمالی، پلاک ۳۰۵، واحد ۱۵

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024