فیلمبرداری «طبقه سوم» به پایان رسید



فیلم طبقه سوم،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تولید فیلم داستانی طبقه سوم با محوریت کاراکتر اصلی آن - «آقای شیک» - به اتمام رسید.

علی ولیانی کارگردان طبقه سوم که خود ایفاکننده نقش آقای شیک است، در گفت و گو با ایرنا پیرامون جزئیات جدید تولید این اثر اظهار داشت: فاز تولید فیلم طبقه سوم به اتمام رسید و تجربه کار کردن با گروه جدید و حرفه‌ای در تولید این فیلم تجربه خاص و متفاوتی را برای من به همراه داشت.

 

وی افزود: طبقه سوم به مرحله تدوین رسیده و موسیقی آن همزمان در حال ساخت است و با آماده شدن موسیقی فیلم، تدوین آن هم تمام می‌شود و فیلم پس از طی کردن مرحله صداگذاری و اصلاح رنگ آماده نمایش خواهد شد.

 

ولیانی خاطرنشان کرد: برای پخش خارجی این فیلم در حال گفت و گو و رایزنی با چند پخش کننده معتبر بین‌المللی هستیم تا پس از آماده شدن فیلم، حضور قدرتمندی در فستیوال‌های بین‌المللی داشته باشیم.

 

ولیانی گفت: با توجه به کیفیت بالای فیلم و موضوع متفاوت و بداعت‌های تجربی که در این فیلم پیرامون کمدی صامت و نوع اجرای آن رخ داده، اطمینان دارم که این فیلم شانس زیادی برای درخشش و غافلگیری در فستیوال‌های مهم بین‌المللی داشته باشد و بتواند محصول قابل دفاعی از جریان فیلمسازی ایران باشد.

 

علی ولیانی، سمیرا الاسوند، امیر معراج، حسن حسینیان، سارا مظفری، مجید گوهری، شیوا مردان‌نیا، زهرا نویدی راد و احمدرضا روزبهانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

عوامل تولید فیلم

تهیه کننده و کارگردان: علی ولیانی

نویسنده، بازیگردان، مدیر تولید و مشاور کارگردان: علیرضا فتحی

مدیر فیلمبرداری: کسری آتشی

دستیار یک و برنامه‌ریز: رویا بابابیگی

منشی صحنه: غزاله صالحی

طراح صحنه و لباس: سپیده بلون

گریم: روناک گلشن

عکاس: شیوا بابا بیگی

مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: امیر خانزاده

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------