کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان لغو شد/ خبرگزاری دولت: علیرضا قربانی مجوزهای لازم را دریافت کرده است



کنسرت علیرضا قربانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان لغو شد.

به گزارش ایمنا، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.

 

علیرضا قاسمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان اظهار کرد: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.

 

وی افزود: جلسه‌ای را با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم که ایشان هم اذعان داشتند که مجوز نهایی صادر نشده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تصریح کرد: فروش بلیط قبل اخذ مجوز نهایی غیر قانونی بوده است و وجه دریافتی باید سریعاً به مردم بازگردانده شود.

 

ایرنا: علیرضا قربانی مجوزهای لازم را دریافت کرده است

ایرنا در گزارشی با عنوان «چرا باید پای اجرای علیرضا قربانی در اصفهان ایستاد؟» که ظهر امروز و پیش از انتشار خبر لغو کنسرت امشب (۱۴اسفند)  علیرضا  قربانی منتشر شده است نوشت: زمزمه های لغو مجدد کنسرت علیرضا قربانی که مجوزهای لازم را دریافت کرده است و قرار است از امشب در اصفهان روی صحنه برود، از صبح امروز فضای مجازی را پر کرده است. عمل به قانون باید خط قرمز تمام نهادها باشد برای همین مهم است که کنسرت قربانی طبق تاریخ اعلام شده برگزار شود. 

 

یک سوال اساسی وجود دارد. مرجع صدور مجوز کنسرت کجاست ؟ جوابش مشخص است، ارشاد. حالا یک سوال دیگر پیش می آید: ستاد امر به معروف در کجای این داستان است که بیانیه می دهد؟ و یک سوال مهمتر، اعمال سلیقه ای قانون چه تبعاتی برای کشور خواهد داشت؟ اگر قرار باشد ما نهادهای قانونی و مسوول را در کشور با اعمال سلیقه های فردی بدون حجت قانونی و شرعی اخته کنیم، حکمرانی ما و در این مورد حکمرانی فرهنگی ما چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------